درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 01:27   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 42150صفحه نخست » آموزش روابط عمومییکشنبه، 7 اردیبهشت 1399 - 07:45
5 نکته مهم برای بهبود تصویر شرکت
در جامعه امروز، موضوعات بسیاری در خط مقدم وجود دارد که می تواند بر نحوه احساس و رفتار دیگران تأثیر بگذارد. این می تواند یک حرکت هوشمندانه برای یک تجارت باشد تا از جنبش هایی متناسب با ارزش شرکت پشتیبانی کند، اما به خاطر داشته باشید که یک تجارت هرگز نباید از هر چیزی که می تواند توهین آمیز یا تفرقه انداز باشد، حمایت کند.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| اهمیت تصویر شرکت از دیدگاه روابط عمومی را نمی توان نادیده گرفت. در حالی که درست است که مشتری شما نیاز به ارائه محصولات / خدمات باکیفیت دارد که ارزش ریالی بالایی دارند، یک برند تجاری نیز برای رسیدن به موفقیت نیاز به دید مطلوب مخاطبان هدف دارد.

مصرف کنندگان امروزی فقط از مشاغلی که از نظر آنها قابل اعتماد و دوست داشتنی هستند خرید می کنند، اما توسعه این امر دشوار است. علاوه بر این، تغییر در درک یک شرکت به عنوان یک برند می تواند چالش برانگیز باشد، بنابراین مهم است که بدانید چگونه از ابتدا یک تصویر مثبت ایجاد کنید.

 

در اینجا چند نکته بخوانید:


نام تجاری را انسانی کنید
مصرف کنندگان دوست دارند احساس کنند که با مردم سر و کار دارند و نه یک شرکت بی چهره. این بدان معنی است که شما باید چند روش مختلفی برای انسانی سازی برند خود پیدا کنید که می تواند به برقراری ارتباط با مخاطبان مورد نظر خود کمک کند.

 

این می تواند شامل موارد زیر باشد:

- قرار دادن پروفایل کارمندان در وب سایت شرکت؛
- مصاحبه های ویدئویی با چهره های اصلی؛
- داستان شرکت را به اشتراک بگذارید.
- هنگام برقراری ارتباط خود را معرفی کنید.
- میزبانی رویدادهای شرکت.
 

به موضوعات خط مقدم توجه کنید/ از ارزش های شرکت پشتیبانی کنید
در جامعه امروز، موضوعات بسیاری در خط مقدم وجود دارد که می تواند بر نحوه احساس و رفتار دیگران تأثیر بگذارد. این می تواند یک حرکت هوشمندانه برای یک تجارت باشد تا از جنبش هایی متناسب با ارزش شرکت پشتیبانی کند، اما به خاطر داشته باشید که یک تجارت هرگز نباید از هر چیزی که می تواند توهین آمیز یا تفرقه انداز باشد، حمایت کند.

 

چند نمونه از جنبش های اجتماعی که باید در نظر داشته باشید عبارتند از:

- ضد نژادپرستی

- برابری جنسیتی
- حفاظت از محیط زیست ...

یک فرهنگ سالم ایجاد کنید
ایجاد یک تصویر مثبت هنگام کار با کارکنان ناراضی سخت است، به خصوص در عصر رسانه های اجتماعی که عملیات تجاری بسیار شفاف تر است. ایجاد فرهنگ سالم، تصویر مثبتی از تجارت را به جهان خارج نشان می دهد و در عین حال فضای کار لذت بخش را نیز ایجاد می کند که همه می توانند از آن بهره مند شوند.


مهارتهای بازاریابی دیجیتال را تقویت کنید
در عصر اینترنت محور، یک برند باید به صورت آنلاین کاملاً قابل مشاهده باشد تا بتواند موفق شود. این امر نه تنها باعث ترافیک بیشتر و افزایش شانس فروش می شود، بلکه باعث افزایش شهرت یک برند نیز می گردد.
 

از رسانه های اجتماعی به درستی استفاده کنید
رسانه های اجتماعی بستری را برای مشاغل امروزی فراهم می کنند تا خودشان را به جهانیان معرفی کنند. این می تواند یک ابزار عالی برای بهبود تصویر شرکت باشد، اما در صورت استفاده نادرست نیز می تواند خطرناک باشد.

 

چند نکته زیر را مورد عنایت قرار دهید:

- ارسال مطالب آموزنده و جذاب؛
- تعامل با مخاطبان هدف خود؛
- استفاده از طنز غیر بحث برانگیز؛
- جلوگیری از اسپم؛
- تقویت ارزش شرکت.

این اطلاعات باید به یک تجارت کمک کند تا تصویر شرکت خود را بهبود بخشد که به نوبه خود باید منجر به موفقیت بیشتر شود. مصرف کنندگان فقط از شرکتی خرید می کنند که به نظر مثبت و قابل اعتماد تلقی می شود، بنابراین همیشه برداشتن گام هایی برای اطمینان از کمک به مشتریان خود برای ایجاد یک شهرت مثبت بسیار مهم است.

 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد