درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 26 خرداد 1403 - 22:15   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 42149صفحه نخست » آموزش روابط عمومیشنبه، 23 فروردین 1399 - 16:47
2 راه برای دفاع از اعتبار آنلاین
شهرت همیشه یکی از مهمترین دارایی های هر شرکتی خواهد بود. بنابراین شما نمی توانید بیکار بنشینید تا دیگران ناعادلانه سعی کنند شما را از بین ببرند. درعوض، باید آنچه را که درباره سازمان شما گفته می شود را به صورت آنلاین کنترل کنید و زمان و چگونگی مشارکت را درک کنید.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| متأسفانه، این روزها، شما کنترل کاملی بر شهرت خود ندارید. اکنون ما رسانه های اجتماعی داریم، این بدان معناست که هر کس با اتصال به اینترنت می تواند نام خوب شما را در سراسر وب خراب کند. در حالی که حفظ شیوه های تجاری خوب، فروش موفق و رضایت مشتری بی تردید به تضمین اعتبار شما در پایدار ماندن کمک می کند، شما هنوز هم باید در دفاع از شخصیت خود کار خود را انجام دهید.

دو استراتژی زیر مانع از این نمی شود که هر کسی اظهار بدی درباره شرکت شما کند. اگر از این روش ها استفاده کنید، احتمالاً آسیب کمتری به شهرت شما وارد می شود:


1. اول گوش دهید
قبل از اینکه بتوانید برای محافظت از شهرت خود کاری انجام دهید، باید درک کنید که چیست. این بدان معناست که اولین قدم شما باید همیشه "گوش دادن" به آنچه گفته می شود، باشد.

شما باید به سؤالات و نگرانی های مستقیمی که مطرح می شود بپردازید. اما، بیشتر، باید بر محتوای ارسال شده از طریق رسانه های اجتماعی نظارت کنید و به دنبال چیزهایی باشید که توجه زیادی را به دنبال داشته باشد. شاید مهمتر از همه، باید مراقب پیام هایی باشید که در واقع انتقادهای معتبری را نشان می دهند که می تواند در جهت بهبود بالقوه مسئله به اشتراک گذاشته شود.


2. در صورت لزوم مستقیماً شرکت کنید
دو کلید برای تعامل با افراد ناراحت در رسانه های اجتماعی وجود دارد: دانستن چه موقع درگیر شدن و دانستن چگونگی تعامل. به همین دلیل لازم است تا اطمینان حاصل شود شخصی که مدیریت حساب های اجتماعی شما را دارد، دارای چنین توانایی است.

دلیل اینکه یک مدیر رسانه های اجتماعی چنین نقش اساسی برای شرکت های مدرن دارد این است که این شخص باید بطور غریزی بداند چه موقع با یک مصرف کننده عصبانی گفتگوی صمیمانه انجام دهد، چه موقع به یک لینک آموزنده ساده پاسخ دهد، چه موقع اصلاً شرکت نکند یا چه موقع سکوت کند. در اینجا اهمیت هنر بیشتر از علم نمایان می شود، اما اگر به درستی انجام شود پاسخ مناسب می تواند کاری بیشتر از حتی تبلیغات پولی برای ساخت پشتیبانی از شهرت برند شما انجام دهد.

شهرت همیشه یکی از مهمترین دارایی های هر شرکتی خواهد بود. بنابراین شما نمی توانید بیکار بنشینید تا دیگران ناعادلانه سعی کنند شما را از بین ببرند.

درعوض، باید آنچه را که درباره سازمان شما گفته می شود را به صورت آنلاین کنترل کنید و زمان و چگونگی مشارکت را درک کنید.

شما ممکن است هرگز نتوانید به طور کامل جلوی انتشار شایعات بی اساس مردم را بگیرید اما شما باید قدم هایی برای محدود کردن ریزش احتمالی بردارید.

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


  کریستوفر بلر، ترول لیبرال، علیرغم سرکوب فیس‌بوک و هوش مصنوعی، به پیشروی خود ادامه می‌دهد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد