درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 06:28   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 42138صفحه نخست » آموزش روابط عمومیدوشنبه، 4 فروردین 1399 - 00:29
3 مرحله برای استفاده از فرهنگ مخاطبان برای بهبود روابط عمومی
یادگیری در مورد فرهنگ مخاطب به خودی خود یک استراتژی روابط‌عمومی و بازاریابی است و در صورت استفاده صحیح، می تواند شگفتی هایی رخ دهد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| یادگیری در مورد فرهنگ مخاطب به خودی خود یک استراتژی روابط‌عمومی و بازاریابی است و در صورت استفاده صحیح، می تواند شگفتی هایی رخ دهد.

 

در اینجا سه ​​روش وجود دارد که می توانید از آن سود ببرید:

1. قابلیت استفاده محصول را به زندگی مصرف کنندگان پیوند دهید
وقتی از محصولات/ خدمات شما استفاده می کنند، ذهن مصرف کنندگان شما چه می شود؟ این اطلاعات می تواند یک معدن طلا باشد زیرا هنگامی که متوجه شدید مصرف کنندگان از محصولات شما چگونه استفاده می کنند، ایجاد یک استراتژی
بازاریابی که حول نیازهای آنها باشد، برای شما آسان تر خواهد شد. با انجام این کار، زندگی جدیدی در مبارزات شما به وجود می آید و مصرف کنندگان جدید را به انجام تجارت با برند شما جلب می کند.

تعمیق هر چه بیشتر رابطه بین محصول و مصرف کنندگان، به شما کمک می کند تصمیمات محاسبه شده ای را برای دستیابی به محصول خود استفاده کنید. بنابراین، از اصول اولیه شروع کنید و مخاطبان خود را مورد بررسی قرار دهید تا بفهمید چه چیزی محصول شما را از نظر آنها متمایز می کند.

2. تطبیق پذیری را برای ارتباط با خرده فرهنگ مخاطب اتخاذ کنید
از یک زاویه، این خوب است زیرا آگاهی از برند را ایجاد می کند. اما از طرف دیگر، چسبیدن به یک موضوع یا ایده واحد می تواند منحصر به فرد تلقی شود و باعث شود افراد دیگر احساس بی قراری کنند.

شما به تطبیق پذیری نیاز دارید - پیامی که باعث می شود چهره برند شما به عنوان فراگیرتر در ذهن مصرف کنندگان تقویت شود. در نظر بگیرید که هر شخص برای تأمین نیازهای منحصر به فرد از محصولات شما استفاده می کند و اگر پیام برند شما از آنها استقبال نمی کند، ممکن است در نهایت مشتریان خود را از دست بدهید.

3. عادت مخاطبان خود را برای رشد نام تجاری خود مشخص کنید
گاهی اوقات، برای پیدا کردن یک روش برنده باید کمی بیشتر حفاری کنید. بنابراین، به جای اینکه فقط نگرش و ارزشهای مخاطبان خود را مشخص کنید، باید الگوهای عادت آنها را بررسی کنید تا برند شما را به سمت آنها سوق دهید.

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد