درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 13:11   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41969صفحه نخست » سه شنبه، 20 اسفند 1398 - 19:57
جلسه هم اندیشی روابط عمومی و مدیریت کوره بلند
به منظور جلوگیری از شیوع بیماری کرونا و در راستای دستور العمل کمیته بحران شرکت مسئولین روابط عمومی بیستم اسفند ماه با حضور در سالن جلسات مدیریت کوره بلند با کاظم تدین مدیر کوره بلند و مسئولین این بخش دیدار و در خصوص شیوه های جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در شرکت گفتگو کردند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| به منظور جلوگیری از شیوع بیماری کرونا و در راستای دستور العمل کمیته بحران شرکت مسئولین روابط عمومی بیستم اسفند ماه با حضور در سالن جلسات مدیریت کوره بلند با کاظم تدین مدیر کوره بلند و مسئولین این بخش دیدار و در خصوص شیوه های جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در شرکت گفتگو کردند.

به گزارش شارا، کاظم تدین مدیر کوره بلند با اشاره به این که پرسنل روز کار در این بخش به دوبخش تقسیم شده اند گفت: در گراف تعمیراتی این مدیریت سعی شده تا در اواخر جاری و اوایل سال آینده تعمیرات اساسی نداشته باشیم، ولی برخی تعمیرات و بازرسی ها در این بخش توسط کارکنان این بخش در دو شیفت صبح تا عصر و عصر تا شب انجام گردد.

 

وی یاد آور شد: در این دسته بندی سعی شده تا در هر گروه از تمامی متخصصین حضور داشته باشند تا در برنامه تولید هیچ گونه خللی ایجاد نشود.

مدیر کوره بلند گفت: اولویت این بخش پشتیبانی و حفظ تولید می باشد و تلاشگران این بخش با همت و تلاش مثال زدنی مشغول به تولید هستند.

 

وی افزود: با برنامه ریزی انجام شده در این بخش 33 نقطه ای که بیشترین تردد را داشتند شناسایی و اقدام به گند زادیی شد که این کار توسط سه گروه در هر سه شیفت اقدام می شود.

علیرضا امیری مدیر روابط عمومی ضمن ارایه گزارشی از اقدامات این مدیریت گفت: اولویت مسئولین شرکت سلامت کارکنان می باشد زیرا سلامت کارکنان سلامت جامعه و حفظ خط تولید را نیز در پی دارد و در این راه از هیچ کوششی دریغ نخواهد شد.

 

وی یاد آور شد: این بیماری با رعایت مسایل بهداشتی مهار خواهد شد و تمامی توصیه های مربوطه با ابزار های موجود اطلاع رسانی گردیده است.

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد