درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 09:00   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ارتباطات ترکیبی
  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید
  هفته‌ای برای گفتگو، تبادل نظر و تقویت روابط‌عمومی
  انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط‌عمومی
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41966صفحه نخست » خبر یکسه شنبه، 20 اسفند 1398 - 15:35
نشست اعضای ارشد کمیته اطلاع رسانی ستاد ملی مبارزه با کرونا
اعضای ارشد کمیته اطلاع رسانی ستاد ملی مبارزه با #کرونا، در نشست با نائب رئیس شورای عالی مدیریت بحران کشور، در خصوص ابعاد مختلف روند اطلاع رسانی مبارزه با شیوع بیماری کرونا تبادل نظر کردند.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| اعضای ارشد کمیته اطلاع رسانی ستاد ملی مبارزه با #کرونا، در نشست با نائب رئیس شورای عالی مدیریت بحران کشور، در خصوص ابعاد مختلف روند اطلاع رسانی مبارزه با شیوع بیماری کرونا تبادل نظر کردند.

به گزارش شارا، عبدالرضا رحمانی فضلی در این نشست پس از تبادل نظر اعضاء، ضمن تقدیر از تلاش‌های بعمل آمده در عرصه اطلاع رسانی شیوع بیماری کرونا و وروند مبارزه با آن، بخصوص از سوی بخش‌های مختلف وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، بر ضرورت تحقق مرجعیت اطلاع رسانی تأکید کرد.

وی دوگانه هراس غیرواقع‌بینانه و بی توجهی غیرمسئولانه نسبت به شیوع بیماری کرونا را کاذب و مخرب برشمرد و مهمترین هدف و نتیجه توأمان اطلاع رسانی را ایجاد ادراک واقع بینانه و تحقق رفتار مسئولانه در عموم مخاطبان بر شمرد.

رحمانی فضلی با مرور برخی زمینه‌های پیشینی که موجبات ایجاد تردید و بی اعتمادی نسبت به اخبار و اطلاعات منتشر شده را فراهم می‌سازد، ابراز امیدواری کرد؛ با مبنا قرارگرفتن اصول اطلاع رسانی و همچنین تقدم اقدام بر اعلام، از دل تهدید ایجاد شده در اثر ورود ویروس جدید، فرصتی برای تقویت اعتماد عمومی، فراهم شود.

وزیر کشور در همین زمینه، ضمن تأکید بر استمرار اطلاع رسانی صادقانه از سوی مسئولین و البته توجه بیش از پیش به ارائه جزئیات مورد نیاز افکار عمومی، اقدامات تبلیغاتی نمایشی برخی عناصر غیر مسئول را غیر قابل قبول بر شمرد و با توجه به اهمیت صیانت از آرامش و طمأنینه در فضای عمومی جامعه به عنوان مقدمه و شرط لازم برای حفظ سلامت و بهداشت، خواستار واکنش بهنگام مراجع قانونی به رفتارهاو اقدامات غیر مسئولانه از جمله عدم توجه به مرجعیت و نهاد‌های رسمی متولی انتشار اطلاعات تخصصی شد.

رحمانی فضلی همچنین آموزش عمومی و آگاهی بخشی فراگیر را از جمله اصلی‌ترین نیاز‌ها برای مقابله با شیوع بیماری کرونا ویروس برشمرد و مسئولیت رسانه ملی و مجموعه رسانه‌های برخوردار از منابع عمومی یا وابسته به دستگاه‌های مختلف را دارای مسئولیت تاریخی در این عرصه برشمرد و تدکید کرد: همه این مجموعه‌ها بایستی نقش تاریخی خود در این عرصه را به احسن وجه ایفا کنند و البته در محتوای آموزش ها، محوریت نظارتی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی را مورد توجه کامل قرار دهند.

در این نشست که با میزبانی وزارت کشور و با حضور عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور و نائب رئیس شورای عالی مدیریت بحران برگزار شد، صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، ربیعی سخنگوی دولت، فیروزآبادی رئیس مرکز ملی فضای مجازی و معاونین ذیربط وزارت کشور و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تشریک مساعی داشتند.
 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  ارتباطات ترکیبی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد