درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 12:50   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  راهنمای کوتاه بحران
  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد
  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی
  ارتباطات ترکیبی
  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید
  هفته‌ای برای گفتگو، تبادل نظر و تقویت روابط‌عمومی
  انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط‌عمومی
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41943صفحه نخست » آموزش روابط عمومیجمعه، 10 اردیبهشت 1400 - 22:29
5 روش برای شخصی سازی برنامه های روابط عمومی
اگر شخصی سازی، استراتژی روابط‌عمومی شما را هدایت نمی کند، اهداف، معیارها و داده های مشتری خود را دوباره مرور کنید. امروزه مصرف کنندگان انتظار دارند که تجربیات برند فقط برای آنها طراحی شود و داده های واقعی موجود امروز به متخصصان روابط عمومی کمک می کند تا پیام های منحصر به فردی را برای مخاطبان هدف ارائه دهند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| اگر شخصی سازی، استراتژی روابط‌عمومی شما را هدایت نمی کند، اهداف، معیارها و داده های مشتری خود را دوباره مرور کنید.

امروزه مصرف کنندگان انتظار دارند که تجربیات برند فقط برای آنها طراحی شود و داده های واقعی موجود امروز به متخصصان روابط عمومی کمک می کند تا پیام های منحصر به فردی را برای مخاطبان هدف ارائه دهند.

 

در اینجا چند روش برای شخصی سازی برنامه های روابط عمومی آورده شده است:

چت‌بات (Chatbots)

چت بات، سرویسی است که با اصول هوش مصنوعی ساخته شده و در محصولاتی که برای چَت و پیام‌رسانی استفاده می‌شوند، کاربرد دارد. در واقع، نوعی برنامه رایانه‌ای است که مکالمات را از طریق شنیداری یا نوشتنی هدایت می‌کند. پیام‌رسان فیسبوک، تلگرام …، نمونه‌ای از آن هستند.

 

فرض کنید که می‌خواهید از یک فروشگاه اینترنتی، کفش خریداری کنید. شما با جستجو در سایت و بررسی مدل‌ها، کفش مورد علاقه خود را پیدا می‌کنید و می‌خواهید که آن را بخرید. اگر وبسایت مربوطه برای شما یک بات تهیه کند، پرسش و پاسخ با این بات می‌تواند تجربه شما از خرید در فروشگاهی واقعی را شبیه‌سازی کند. این شبیه‌سازی، شما را به سمت محصولی دقیقا مشابه خواسته‌تان سوق خواهد داد.

 

چت‌بات‌ها در حال بدل شدن به یکی از مهم‌ترین ابزارهای ارتباط با مشتریان و تعامل کاربر و فناوری هستند. به مدد آنها می‌توان بسیاری را از ابعاد کسب‌وکارهای مختلف را توسعه داد و دگرگون کرد. ایجاد ارتباطی دقیق و هوشمندانه با کاربر نتیجه به کارگیری هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی است. توسعه بی‌شائبه علم رایانه باعث شده تا روند تعامل کاربر و بات‌ها به شدت بهبود پیدا کند. (learnfiles)

 

نتنیجه این که این نوع برنامه ها به شدت نیاز به محتوای تخصصی دارند. شناسایی شرکای مناسب برای به اشتراک گذاشتن محتوای مشتری برای ایجاد اتصالات شخصی، تقویت برند تجاری و در نهایت تماس با مخاطبان هدف بسیار مهم است.

محتوای سفارشی

سرویس میزبانی ویدیو کاویمو با استفاده از استاندارد (HLS (HTTP Live Streaming به صورت هم زمان ویدیو را دریافت و نمایش می‌دهد؛ به گونه‌ای که طی این فرآیند، استریم‌های فایل ویدئویی به بخش های بسیار کوتاه (TS) سه تا پنج ثانیه ای تقسیم شده و پلیر به جای دریافت کل فایل هر بخش را به صورت جداگانه دریافت می‌کند. (kavimo)

 

لایو استریمینگ (Live streaming) روشی فوق العاده برای ایجاد لحظه های شخصی سازی شده، بویژه برای سازمان هایی است که در جوامع نامتناسب سرویس می دهند. میزبانی از رویدادهای معاشرت با کارشناسان محلی می تواند روابط شما با مشتریان تان را تقویت کرده و تماسهای ویژه ای را برقرار نماید. محتوای تطبیقی ​​پویا نیز با ارزش تر خواهد شد، به خصوص برای یک برند تجاری که در آن مکان نقش زیادی در جذب مصرف کننده دارد. فعال کردن محتوای وب برای تغییر بر اساس جمعیت، رفتارها و تنظیمات شخصی، به شما اطمینان می دهد که محتوا را شخصی، با ارزش و با معنی به هر مصرف کننده تحویل دهید.

جستجوی صوتی

جستجوی صوتی به کاربران امکان می دهد به جای تایپ کردن عبارات یا سوالات مدنظر خود در نوار جستجو ، اینترنت را با استفاده از صدای خود جستجو کنند. این نوع جستجو با دستیاران دیجیتال مانند گوگل هوم، سیری و کرتانا استفاده می شود.


تکنولوژی جستجوی صوتی برای جستجو در وب از قدرت تشخیص گفتار استفاده می کند! یعنی به جای تایپ کردن از طریق صحبت کردن و ادای زبانی عبارات، نتایج مورد علاقه خود را بدست می آورید.


توجه به جستجوی صوتی را نباید به آینده موکول کنید بلکه همین حالا باید به فکر آن باشید و بهینه سازی وب سایت شما برای نمایش داده های گفتاری و نوشتاری باید همزمان انجام شود زیرا امروزه 60 درصد از کاربران تلفن های هوشمند برای بخشی از پرس و جوهای خود از جستجوی مبتنی بر گفتار استفاده می کنند. (seobehine)


با بهینه سازی محتوا برای جستجوی صوتی، می توانید اطمینان حاصل کنید که محتوای شما دریافت شده است و در نهایت می توانید مستقیماً به مشتری خود تحویل دهید.

شخصی سازی و انتخاب رسانه ها

 آنفلوئنسرهایی که تنها با چند هزار دنبال کننده مرتبط می توانند به صورت واقعی با مشتریان ارتباط برقرار کنند، تأثیر بیشتری نسبت به افراد مشهور با 50 میلیون دنبال کننده دارند. رسانه های آنلاین از مطالب تطبیقی ​​پویا برای ارائه داستان ها به سلیقه های فردی استفاده می کنند.

 

به عبارت دیگر، آنچه شما در صفحه اصلی CNN مشاهده می کنید با آنچه که من می بینم، بر اساس کلیک های اخیر من متفاوت است. بنابراین، ضروری است که افراد جوان روابط عمومی نه تنها جایی که مصرف کنندگان هدف، اخبار خود را دریافت می کنند، بلکه انواع داستانهایی را که می خواهند ببینند درک کنند و به احتمال زیاد روی آنها کلیک کنند.

ارزشهای مشترک و تجربیات مشترک

شخصی سازی به معنای به اشتراک گذاری ارزش های مشتریان است. حدود 85 درصد مصرف کنندگان از برندهایی پشتیبانی می کنند که به آنها اهمیت می دهند.


 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  راهنمای کوتاه بحران


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  ارتباطات ترکیبی


  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد