درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 02:15   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41894صفحه نخست » خبر یکچهارشنبه، 14 اسفند 1398 - 12:47
نماینده تام الاختیار وزیر بهداشت در گیلان: روابط عمومی در ثبت و انعکاس رشادت های کادر درمانی، نقش بسزایی دارد
در حال حاضر دفاع از آبرو و حیثیت حوزه سلامت به ویژه کسانی که در خط مقدم مراکز درمانی هستند، بر عهده روابط عمومی است و در این راستا معرفی قهرمانان حوزه سلامت، یکی از وظایف مهم روابط عمومی است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| نماینده تام الاختیار وزیر بهداشت در گیلان در نشست با مدیر و کارشناسان روابط‌عمومی، بر انعکاس صحیح و گسترده رشادت های کادرحوزه سلامت استان تاکید کرد.


به گزارش شارا به نقل از خبرگزاری برنا؛ دکتر شادنوش نماینده وزیر بهداشت درگیلان، با بیان اینکه در حال حاضر در یک جنگ تمام عیار با دشمن مواجه هستیم، خاطرنشان کرد: کارکنان دانشگاه علوم پزشکی سربازان این جنگ هستند و کسانی که خود را سرباز این جبهه می دانند باید در وسط میدان قرار گیرند .

وی افزود: در شرایط بحرانی کشور که رسانه های معاند، در پی تشویش اذهان عمومی برای سیاه نمایی وضعیت موجود در مراکز درمانی هستند، حوزه روابط عمومی با انعکاس رشادت ها و ایثارگری های کادر درمانی می تواند از غرض ورزی های دشمنان جلوگیری کند.

نماینده وزیر بهداشت در گیلان، با تاکید بر اینکه آبروی کادر سلامت گیلان باید احیا شود، گفت: یکی از کارهای مهمی که می توان برای ایجاد روحیه نشاط و دلگرمی در کادر درمانی که خالصانه و عاشقانه در خط مقدم جبهه سلامت، بصورت شبانه روزی در حال فعالیت هستند، انجام داد، انعکاس صحیح و گسترده تلاش های این عزیزان است و این امر با دست توانمند کارکنان روابط عمومی امکان پذیر است.

وی با بیان اینکه روابط عمومی با تحلیل کارشناسانه اخبار و گزارشات، می تواند در تنویر افکار عمومی مثمر ثمر باشد،اذعان داشت: در این راستا تشکیل کارگروه فعال و خلاق که در زمینه مستند سازی و ثبت گزارشات تخصص داشته باشد، بسیار موثر است.

دکتر شادنوش، پیام تاثیر گذار را پیامی دانست که کوتاه، قاطع، عمیق و رسا باشد و افزود: در حال حاضر دفاع از آبرو و حیثیت حوزه سلامت به ویژه کسانی که در خط مقدم مراکز درمانی هستند، بر عهده روابط عمومی است و در این راستا معرفی قهرمانان حوزه سلامت، یکی از وظایف مهم روابط عمومی است.

وی با اشاره به اینکه شرایط بحرانی کنونی تهدیدی است که می توان با برنامه ریزی به فرصت تبدیل شود، یادآور شد: بارش افکار و استفاده از تجربیات و تخصص همکاران روابط عمومی برای پیام رسانی صحیح، موثر است.

این مقام مسوول، انعکاس جانفشانی های کادر درمانی را در ایجاد حس همدلی و جلب مشارکت افراد تاثیر گذار دانست و افزود: این امر، باید به گونه ای جذاب باشد که در سطح کشور و حتی جهان، بازتاب گسترده ای داشته باشد و با توجه به اینکه کار روابط عمومی، تیغ دو لبه است بنابراین باید در این زمینه بسیار هوشیارانه عمل کرد تا دشمن مجال سوءاستفاده نداشته باشد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: انعکاس کمبودها به مسوولان نیز از وظایف روابط عمومی است، ولی سیاه نمایی و تضعیف روحیه افراد، در شرایط بحرانی، خیانت به مردم و کشور است.
 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد