درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 30 خرداد 1403 - 18:29   

چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک

  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


ادامه ادامه مطلب یک

هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد

  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


ادامه ادامه مطلب دو

چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند

  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چگونه هوش مصنوعی می‌تواند به مدیران میانی در آینده کمک کند تا کمتر بدبخت باشند
  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه
  مهارت‌های حیاتی مدیران میانی برای زنده ماندن در دوران "بی رئیس بزرگ"
  اهداف را تعیین کنید و از سوء استفاده اجتناب کنید
  اتلاف وقت - بحران بهره‌وری واقعی
  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است
  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند
  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد
  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک
  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41879صفحه نخست » آموزش روابط عمومیچهارشنبه، 19 خرداد 1400 - 10:48
6 متغیر که باید هنگام برنامه ریزی استراتژی های روابط عمومی در نظر بگیرید
برخی استراتژی های روابط عمومی و ارتباطات بطور کلی مؤثر به نظر می رسند که قادر به تولید بازده بالاتر از سایر استراتژی ها هستند. آیا دو شرکت از صنایع مختلف با پایگاههای مشتری کاملاً متفاوت می توانند از همان راهبردهای روابط عمومی استفاده کنند تا نتایج مشابهی بدست آورند؟
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| برخی استراتژی های روابط عمومی و ارتباطات بطور کلی مؤثر به نظر می رسند که قادر به تولید بازده بالاتر از سایر استراتژی ها هستند. آیا دو شرکت از صنایع مختلف با پایگاههای مشتری کاملاً متفاوت می توانند از همان راهبردهای روابط عمومی استفاده کنند تا نتایج مشابهی بدست آورند؟


بنابراین چه چیزی باعث می شود که یک استراتژی برای یک شرکت یا سازمان خاص مناسب باشد؟ متغیرهای زیادی در اینجا در نظر گرفته شده است:

موسسه
ابتدا باید موسسه را در نظر بگیرید. هر صنعت و سازمانی ممکن است از یک استراتژی خاص روابط عمومی بهره بگیرد.


بودجه
یک تبلیغات ملی در مقیاس بزرگ، همراه با تبلیغات تلویزیونی در شبکه های بزرگ، و "استراتژی پلن سوشیال مدیا" قطعا برای هر شرکتی سودآور خواهد بود - اما همه شرکت ها قادر به تامین بودجه آن نیستند. اگر یک استارت آپ کوچک با بودجه کمتری هستید، باید در مورد استراتژی های مقرون به صرفه تر و استراتژی هایی با بازپرداخت های بلند مدت فکر کنید.

مخاطبان
بدیهی است شما باید در مورد ماهیت مخاطبان خود فکر کنید. ممکن است دو شرکت مشابه در یک صنعت مشابه، جمعیتی کاملاً متفاوت را هدف قرار دهند.

افق زمانی
استراتژی های مختلفی در دوره های مختلف زمانی توسعه می یابند. به عنوان مثال، کمپین های تبلیغاتی هدفمند می توانند تقریباً بلافاصله انجام شوند. اما استراتژی هایی که به توسعه مخاطب و بهبود شهرت (مانند سئو و بازاریابی رسانه های اجتماعی) متکی هستند، شما را ملزم می کنند که ماه ها از وقت خود را صرف برنامه ریزی و اجرای آن بکنید.

روش اجرا
بهترین انتخاب های روابط عمومی به نحوه اجرای آنها بستگی دارد. به عنوان مثال، آیا می خواهید خودتان تمام کارها را انجام دهید؟ آیا قصد دارید یک تیم تمام وقت را استخدام کنید؟ آیا قصد دارید با یک آژانس روابط عمومی حرفه ای کار کنید؟ برخی از استراتژی ها توسط متخصصان با تجربه به بهترین وجه اجرا می شوند.

قدرت برند
میزان قدرت نام تجاری شرکت شما در حال حاضر نیز ممکن است یک عامل باشد. به عنوان مثال، یک شرکت بزرگ با میلیون ها هوادار می تواند از اعتبار نام تجاری خود برای دستیابی به مواردی که یک راه اندازی ناشناخته نمی تواند داشته باشد، استفاده کند. این یک مسئله ساده خواهد بود که یک برند بتواند تعداد قابل توجهی از مخاطبان خود را به یک بستر جدید رسانه های اجتماعی برساند.


خط آخر
بنابراین آیا همه مشاغل می توانند به همان گروه از استراتژی های روابط عمومی اعتماد کنند؟ جواب کوتاه، نه است. برخی از استراتژی های روابط عمومی بسیار قابل دسترسی و از ویژگی های خوبی مانند بازده بالا برخوردار هستند، اما هنوز هم باید در زمینه متناسب بودن آنها با مخاطب هدف شرکت، تصویر برند و سایر فاکتورها در نظر گرفته شود.

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟


  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


  اتلاف وقت - بحران بهره‌وری واقعی


  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی


  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی


  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است


  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


  اهداف را تعیین کنید و از سوء استفاده اجتناب کنید


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد