درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 01:14   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41835صفحه نخست » آموزش روابط عمومیدوشنبه، 24 خرداد 1400 - 07:26
3 راه برای تقویت روابط عمومی کسب و کارها
زمان آن است که بازاریابان با تلاش های موثر روابط‌عمومی و برنامه های بازاریابی استراتژیک به بازار هدف خود دسترسی پیدا کنند. در اینجا نحوه تقویت روابط عمومی در یک تجارت آورده شده است:
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| زمان آن است که بازاریابان با تلاش های موثر روابط‌عمومی و برنامه های بازاریابی استراتژیک به بازار هدف خود دسترسی پیدا کنند. در اینجا نحوه تقویت روابط عمومی در یک تجارت آورده شده است:

شهرت، آبرو
یک برند تجاری به شدت تلاش می کند تا خریداران بالقوه را تحت تأثیر قرار دهد و آنها را متقاعد کند که در آن سرمایه گذاری کنند. برای دسترسی به چنین هدف بزرگی، بازاریاب ها ابتدا باید نقاط قوت محصول خود را شناسایی کرده و بر مزیت آن نسبت به رقبا تأکید کنند. شرکت های نوپا که با بودجه کمتری کار می کنند می توانند از شبکه های شخصی به عنوان سفیر نام تجاری خود استفاده کنند.

شبکه سازی
شبکه سازی یکی از مهمترین ترفندهایی است که یک برند می تواند از آن برای ایجاد روابط عمومی خود استفاده کند. کارآفرینان غالباً با راه اندازی کسب و کار خود، با افراد و سازمانهایی که با آنها تعامل دارند، شبکه ایجاد می کنند. حتی کارگران، خانواده و دوستانشان می توانند جزئی از این شبکه باشند.

رسانه های اجتماعی
رسانه های اجتماعی نقش غیرقابل انکار بزرگی در بازاریابی دارند. زمان آن فرا رسیده است که کسب و کارها برای ترویج آنلاین خود به قدرت اینترنت تکیه کنند. کسب و کارها با نظارت بر ترافیک سایت خود، می توانند ببینند که چقدر به بازار هدف نزدیک شده اند. هرچه افراد بیشتر به وب سایت تان مراجعه کنند، توییت های تان را به اشتراک بگذارند، صفحات اینستاگرام و فیس بوک تان را دنبال کنند، احتمالاً برندتان توجه آنها را جلب کرده است.

بازاریابی رسانه های اجتماعی، کانال مناسب برای اطمینان از رسیدن برند به مخاطب هدف مناسب است. با این حال، هر چند که سیستم عامل های شبکه های اجتماعی می توانند به یک برند تجاری کمک کنند، اما کسب و کارها باید سعی کنند پست ها و توییت های شان را در راستای اهداف اصلی خود تولید و منتشر کنند. برندها باید اعتبار خود را برای حفظ مشتریان وفادار حفظ کنند.
 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد