درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 30 خرداد 1403 - 14:21   

چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک

  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


ادامه ادامه مطلب یک

هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد

  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


ادامه ادامه مطلب دو

چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند

  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چگونه هوش مصنوعی می‌تواند به مدیران میانی در آینده کمک کند تا کمتر بدبخت باشند
  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه
  مهارت‌های حیاتی مدیران میانی برای زنده ماندن در دوران "بی رئیس بزرگ"
  اهداف را تعیین کنید و از سوء استفاده اجتناب کنید
  اتلاف وقت - بحران بهره‌وری واقعی
  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است
  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند
  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد
  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک
  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41804صفحه نخست » آموزش روابط عمومیچهارشنبه، 26 خرداد 1400 - 07:45
4 توصیه برای ایجاد برداشت اول خوب با روابط عمومی مناسب
حرفه‌ای بودن فقط به معنای یک سری امور تشریفاتی و ظاهری نیست. حرفه‌ای بودن یعنی انجام دقیقاً کاری که حرفه شما وعده انجام آن را داده، آن را به موقع انجام دهید، مودب باشید و در هر کاری که انجام می‌دهید تصویری حرفه‌ای از کسب‌وکار خود ارائه دهید. این شامل نحوه طراحی پیام‌ها، نحوه پاسخگویی و خیلی چیزهای دیگر می‌شود.
  

روابط‌عمومی یک بخش اساسی در هر تجارت و کسب و کار است. نحوه انتخاب شغل خود- و اولین تصور مشتری از آن - برای اولین گام به سوی موفقیت بسیار مهم است. شما ممکن است یک شانس دوم برای ایجاد اولین احساس خوب به دست نیاورید.
 

در اینجا چند توصیه در مورد چگونگی ایجاد یک برداشت اول خوب ارائه شده است:


در روابط عمومی، خوب سرمایه گذاری کنید


شما می توانید به شدت به روابط عمومی تکیه کنید تا کسب و کار خود را به بهترین شکل ممکن معرفی کنید و خدمات تان را به بهترین وجه ممکن به بازار عرضه نمایید.

یک موقعیت تجاری مثبت ارائه دهید


اگر مشتری دارید که از محل کار تجاری تان بازدید می کند، به آن این فرصت را بدهید تا قبل از اینکه حتی کسی را ملاقات کند، اولین تصور خود را از آنچه انجام می دهید شکل دهد. این می تواند بستگی به وضعیت ساختمان، مکان، نحوه ارائه پذیرش و فضای کلی کسب و کار شما داشته باشد به گونه ای که مشتری فوراً احساس راحتی کند.


مشارکت و تعامل را تشویق کنید


کسب و کار شما نباید صرفا به مرکز ارایه خدمات یا فروش کالا تبدیل شود. با دیگران ارتباط برقرار نمایید و پایه و اساس مثبتی برای روابط تجاری خود ایجاد کنید تا تصور اول بهتر به وجود آید. این امر سبب تعامل بیشتر و جلب اعتماد می شود.


همیشه حرفه‌ای باشید


حرفه‌ای بودن فقط به معنای یک سری امور تشریفاتی و ظاهری نیست. حرفه‌ای بودن یعنی انجام دقیقاً کاری که حرفه شما وعده انجام آن را داده، آن را به موقع انجام دهید، مودب باشید و در هر کاری که انجام می‌دهید تصویری حرفه‌ای از کسب‌وکار خود ارائه دهید. این شامل نحوه طراحی پیام‌ها، نحوه پاسخگویی و خیلی چیزهای دیگر می‌شود.

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟


  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی


  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی


  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


  اتلاف وقت - بحران بهره‌وری واقعی


  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است


  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


  اهداف را تعیین کنید و از سوء استفاده اجتناب کنید


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد