درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 12:54   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41792صفحه نخست » ارتباطات و روزنامه نگاریپنجشنبه، 23 اردیبهشت 1400 - 09:48
چگونه روابط عمومی می تواند به شیوع کرونا پاسخ دهد؟
کرونا مسئله ای است که هم مربوط به سلامت عمومی و هم مربوط به روابط عمومی می باشد. مشاغل و سازمان ها در طیف وسیعی از صنایع آسیب دیده از پیروی از توصیه های سازمان های بهداشت عمومی مانند مراکز کنترل بیماری، برای ارائه اطلاعات به موقع و دقیق و محافظت از کارمندان خود و تصمیم گیری های تجاری متفکرانه برای جلوگیری از شیوع بیشتر بیماری بهره می گیرند.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| مدیران اجرایی روابط عمومی که توسط Campaign نظر سنجی شده اند، بر نیاز به ارتباطات مرتب، شفاف و دقیق تاکید می کنند. پیام ها را ساده و حقیقی نگه دارید تا از ترس بی مورد بپرهیزید و فقط به اطلاعاتی مراجعه کنید که توسط دولت یا سازمان های سلامت منتشر می شوند.

 

آن ها همچنان می گویند:


مطلع و آماده اقدام باشید. مرتبا بر رسانه نظارت کنید و با ذینفعان داخلی و خارجی ارتباط داشته باشید تا از شرایط آگاهی یابید و برای اقدام سریع آماده شوید. بر اساس پیشنهادات سازمان سلامت عمومی، برنامه بحران مقدماتی تهیه کنید که در صورت شیوع بیماری به سازمان، آماده باشید.


بر ایمنی کارمندان تاکید کنید. ایمنی کارمندان را در اولویت قرار دهید. برقراری تماس های کاری از راه دور را در نظر بگیرید.


فعالیت های مسئولیت اجتماعی شرکتی را با مشارکت در نهضت های اجتماعی افزایش دهید.


با دروغ پراکنی و اخبار جعلی مبارزه کنید. آنتوان کلندریر، رئیس بخش اعتبار در شمال آسیا، در شرکت ادلمن به Campain گفت: "ما در دوره ای زندگی می کنیم که اطلاعات زیاد و اخبار جعلی وجود دارد. در چنین زمانی شرکت ها باید خود را منبع اطلاعاتی موثقی قرار دهند که کارمندان می توانند به آن رجوع کنند."


قبل از اینکه چیزی بگویید از حقایق مطلع شوید.


برای انتشار اطلاعات احساس فشار نکنید اشتهای رسانه‌ها برای اطلاعات سیری ناپذیر است. به شکایت خبرنگاران مبنی بر عدم شفافیت در انتشار اطلاعاتی که بعداً از آن ها پشیمان خواهید شد توجه نکنید. بر پاسخ دادن و تصحیح اظهارات نادرست در توییتر و سایر کانالهای اجتماعی تمرکز کنید.


ارتباطات مهم است اما جایگزین آموزش نیست. برای مثال، مشاغل نیز باید در زمینه پیشگیری از ریسک، شامل شستشوی مکرر و کامل دست ها، آموزش هایی را ارائه دهند. این کار همچنین به جلوگیری از آنفولانزا نیز کمک می کند.
 

کلام آخر


کرونا مسئله ای است که هم مربوط به سلامت عمومی و هم مربوط به روابط عمومی می باشد. مشاغل و سازمان ها در طیف وسیعی از صنایع آسیب دیده از پیروی از توصیه های سازمان های بهداشت عمومی مانند مراکز کنترل بیماری، برای ارائه اطلاعات به موقع و دقیق و محافظت از کارمندان خود و تصمیم گیری های تجاری متفکرانه برای جلوگیری از شیوع بیشتر بیماری بهره می گیرند.


نویسنده:ویلیام کامکوویچ
مترجم: حنانه باقریان
منبع: www.business2community.com

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)
 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد