درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 30 خرداد 1403 - 12:49   

چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک

  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


ادامه ادامه مطلب یک

هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد

  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


ادامه ادامه مطلب دو

چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند

  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چگونه هوش مصنوعی می‌تواند به مدیران میانی در آینده کمک کند تا کمتر بدبخت باشند
  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه
  مهارت‌های حیاتی مدیران میانی برای زنده ماندن در دوران "بی رئیس بزرگ"
  اهداف را تعیین کنید و از سوء استفاده اجتناب کنید
  اتلاف وقت - بحران بهره‌وری واقعی
  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است
  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند
  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد
  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک
  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 4177صفحه نخست » خبر یکشنبه، 29 تیر 1392 - 10:20
روابط عمومی‌ها با اطلاع رسانی از ایجاد و گسترش شایعه جلوگیری کنند
ضرغامی رئیس سازمان صدا و سیما در دیداری صمیمی با مدیران واحدهای روابط عمومی مستقر در تهران ضمن تشکر از زحمات مدیران و کارکنان روابط عمومی های حوزه ها ،معاونت ها و شبکه های مختلف گفت: پیشانی صدا و سیما روابط عمومی این سازمان است و باید روابط عمومی رسانه ملی تلاش کند علاوه بر پاسخ گویی به نیاز های مردم و رساندن پیام آنان به مدیران سازمان، نیازهای آنان را نیز شناسایی و در ارتقاء کیفی کار سازمان تاثیر گذارتر باشد.
  

شارا- رئیس رسانه ملی در دیدار با مدیرکل و مدیران روابط عمومی سازمان صدا و سیما از عملکرد این اداره کل ابراز رضایت کرد.

 

به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی رسانه ملی؛ ضرغامی رئیس سازمان صدا و سیما در دیداری صمیمی با مدیران واحدهای روابط عمومی مستقر در تهران ضمن تشکر از زحمات مدیران و کارکنان روابط عمومی های حوزه ها ،معاونت ها و شبکه های مختلف گفت: پیشانی صدا و سیما روابط عمومی این سازمان است و باید روابط عمومی رسانه ملی تلاش کند علاوه بر پاسخ گویی به نیاز های مردم و رساندن پیام آنان به مدیران سازمان، نیازهای آنان را نیز شناسایی و در ارتقاء کیفی کار سازمان تاثیر گذارتر باشد.

رئیس رسانه ملی افزود: دشمنان امروزه عملکرد رسانه ملی را زیر نظر دارند زیرا یکی از کارهای بزرگ سازمان تلاش برای انسجام ملی و انسجام بین آحاد مردم و مسئولان است و روابط عمومی رسانه ملی می تواند در این امر بسیار موثر ظاهر شود.

رئیس رسانه ملی در این دیدار همچنین با اشاره به اینکه یکی از کارهای بسیار مهم روابط عمومی رسانه ملی جلوگیری از پخش شایعه است، گفت: همکاران ما در روابط عمومی ها باید تلاش کنند با اطلاع رسانی دقیق و درست از ایجاد و گسترش شایعه جلوگیری کنند.

وی افزود: خوشبختانه هم‌اکنون در روابط عمومی رسانه ملی افرادی متعهد، دلسوز، آگاه و اخلاق مدار مشغول به فعالیت هستند و من از کار این اداره کل رضایت دارم.

ضرغامی به نقش موفق‌اداره کل روابط عمومی در برنامه‌های انتخاباتی نامزدهای یازدهمین دوره ریاست جمهوری در صداوسیما اشاره کرد و افزود : نقش شما در برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی به ویژه مناظره‌های تلویزیونی نامزدهای یازهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بسیار برجسته بود و در واقع نقطه عطفی در تاریخ روابط عومی رسانه ملی محسوب می‌شود .

رئیس رسانه ملی همچنین با قدردانی از تلاش‌های مدیر کل روابط عمومی سازمان صداو سیما گفت: سهرابی با سابقه بسیار خوب در سازمان تاکنون موفق شده خیلی از کارها را در روابط عمومی محقق کند و عملکرد بسیار موفقی در روابط عمومی رسانه ملی داشته است.
 
وی تعامل روابط عمومی را با مطبوعات خبر گزاری‌ها و سایت‌های خبری خوب توصیف کرد و افزود امروزه این تعامل تا حدی خیال ریاست سازمان را از پاسخ گویی به این مراکز خبری و مجموعه‌های سیاسی راحت کرده است.

در ابتدای این دیدار سید تقی سهرابی مدیر کل روابط عمومی رسانه ملی گزارشی از عملکرد و فعالیت‌های روابط عمومی صدا و سیما ارائه کرد.

وی در این گزارش به فعالیت های روابط عمومی در داد و ستد خبری با خبرگزاری ها، اطلاع رسانی از عملکرد بخش‌های مختلف سازمان به مجموعه های خبری برون سازمانی، انتشار اخبار در باره تولیدات مختلف شبکه های رادیویی و تلویزیونی برای آگاهی مردم از برنامه های آتی سازمان، برگزاری نمایشگاه های مختلف عکس و کتاب برای نشر فعالیت های سازمان، جمع آوری اسناد مربوط به دفاع مقدس در این نهاد برای بهره برداری متقاضیان آتی درون سازمانی و برون سازمانی و راه اندازی باشگاه مخاطبان برای تعامل بیشتر مخاطبان با رسانه ملی اراده کرد.

در این دیدار هر یک از مدیران واحد های روابط عمومی نیز گزارشی از عملکرد و نوآوری‌های خود برای ارتقاء‌ عملکرد روابط عمومی ارائه کردند.

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟


  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی


  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی


  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


  اتلاف وقت - بحران بهره‌وری واقعی


  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است


  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


  اهداف را تعیین کنید و از سوء استفاده اجتناب کنید


  مهارت‌های حیاتی مدیران میانی برای زنده ماندن در دوران "بی رئیس بزرگ"


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد