درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 30 خرداد 1403 - 03:35   

چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک

  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


ادامه ادامه مطلب یک

هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد

  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


ادامه ادامه مطلب دو

چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند

  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است
  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند
  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد
  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک
  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟
  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی
  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41767صفحه نخست » خبر یکسه شنبه، 29 بهمن 1398 - 09:58
استاندار خراسان شمالی تاکید کرد: هم افزایی بین روابط عمومی ها برای معرفی خراسان شمالی در سطح ملی و بین المللی
استاندار خراسان شمالی تاکید کرد: برای دیده شدن و معرفی استان در سطح کشور و جهان هم افزایی و مشارکت بین روابط‌عمومیهای دستگاه های اجرایی الزامی است.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| استاندار خراسان شمالی تاکید کرد: برای دیده شدن و معرفی استان در سطح کشور و جهان هم افزایی و مشارکت بین روابط‌عمومیهای دستگاه های اجرایی الزامی است.
 
 به گزارش شارا، محمد علی شجاعی در نشست شورای هماهنگی روابط عمومی های دستگاه های اجرایی استان اظهارکرد: روابط عمومی و رسانه یک حوزه تخصصی است که باید مهارت، تخصص، ذوق و مهارت داشته باشند.
 
 وی افزود: نقش و جایگاه روابط عمومی آنگونه که شایسته باشد تبیین نشده است و مدیران مسیر اصلی دیده شدن را طی نمی کنند.
 
 شجاعی تصریح کرد: داشتن سیستم رسانه ای قوی به نفع دستگاه های اجرایی است که کار و تلاش مدیران و کارکنان به مردم اطلاع رسانی می کند اما در انتخاب مدیران روابط عمومی به تخصص و مهارت توجه نمی کنیم.
 
 وی بیان کرد: اگر روابط عمومی به مهارت، تخصص، علم روز و تجهیزات مجهز شود می تواند کارهای انجام شده و تلاش های مسئولین و خدمات نظام و حاکمیت را به خوبی به نمایش بگذارد و ما دیگر نگران بداخلاقی های رسانه های خارجی نخواهیم بود.
 
 شجاعی با تاکید بر اینکه پیوستگی بین خبر و عکس برای اثرگذاری مهم است، ادامه داد: در حوزه های مختلف کپی زن و الگوبردار هستیم و از خودمان خلاقیت و نوآوری نداریم.
 
 وی گفت: سرجمع رسانه های استان که روابط عمومی ها بخشی از آن هستند در سطح ملی دیده نمی شود و مصرف داخلی دارند که برای توسعه به نفع استان نیست.
 
 شجاعی برگزاری دوره های آموزشی تخصصی در سطح بالا را برای بروزرسانی مهارت های روابط عمومی الزامی دانست و افزود: تفکر اینکه ما بلد هستیم و به دنبال بروزرسانی اطلاعات و مهارت ها نباشیم موجب عقب ماندگی می شود.
 
 وی گفت: عکس یادگاری گرفتن در حالی که در رتبه های آخر هستیم اوج بی هنری است و ما باید به عمق مسائل توجه کنیم و از سطحی نگری بپرهیزیم.
 
 شجاعی گفت: برای رفع مشکلات و تامین نیازهای مردم، استان نیاز به جهش دارد و باید هر کسی وظیفه اش را با جدیت و تلاش انجام دهد.
 نماینده عالی دولت در خراسان شمالی در ادامه سخنان خود با تاکید بر اینکه ارتباطات در حوزه روابط عمومی از نان شب هم واجب تر است، افزود: در سطح ملی و بین المللی همه هستند ما باید حرکت کنیم و ارتباطات ایجاد کنیم
 
 شجاعی تصریح کرد: اگر روابط عمومی ها جریان پیدا کنند استان جریان پیدا می کند بنابراین یاد بگیریم غیر از روال قبلی کار کنیم و از روند انجام کار صرفا اداری بیرون بیاییم.
 
 وی خاطر نشان کرد: انجام همه کارها به پول و اعتبار نیازی ندارد و فکر، دانایی، به روز شدن اصل توسعه و پیشرفت است و باید تخصص و فکر به مجرای تولید پول تبدیل شود.
 
 شجاعی در بخش دیگر سخنان خود اشاره داشت: روابط عمومی ها بدون سمت و سوی جناحی در بحث تقویت مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق های رای ورود جدی داشته باشند؛ سرباز نظام هستیم نظام امروز مشارکت می خواهد.
 
 مدیر روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خراسان شمالی نیز در این نشست به پتانسیل قوی کارشناسان روابط عمومی در جهت دهی افکار عمومی حداقل بین کارکنان دولتی و غیر دولتی تاکید کرد.
 
 علی قلی زاده افزود: در انتخابات پیش رو با توجه به ظرفیت بالای اطلاع رسانی و تبلیغی کارشناسان روابط عمومی مشارکت حداکثری مردم در انتخابات رقم می خورد.
 
 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟


  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی


  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی


  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد