درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 30 فروردین 1403 - 07:09   

هوش مصنوعی آنتروپیک به اندازه انسان‌ها متقاعدکننده است

  هوش مصنوعی آنتروپیک به اندازه انسان‌ها متقاعدکننده است


ادامه ادامه مطلب یک

ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند

  ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند


ادامه ادامه مطلب دو

نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر

  نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر


ادامه ادامه مطلب سه

مدیر روابط‌عمومی اسبق معاونت هنری وزارت ارشاد دارفانی را وداع گفت

  مدیر روابط‌عمومی اسبق معاونت هنری وزارت ارشاد دارفانی را وداع گفت


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  انتصاب مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران
  سرپرست حوزه ریاست، روابط عمومی و امور بین الملل کتابخانه ملی منصوب شد
  «مجتبی‌پور» جایگزین «نعمتی» در روابط‌عمومی استانداری خراسان رضوی شد
  هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان بوشهر انتخاب شدند
  سمیه‌سادات ابراهیمی مدیر‏کل‏ حوزه مدیرعامل، روابط‌عمومی و امور ‌‏بین‌الملل کانون شد
  پنج‌گانه‌ی اطلاعات: غول‌های اینترنتی در حال تغییر جهان
  نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر
  روزنامه آلدن سرمقاله‌های هماهنگی را منتشر می‌کنند که گوگل را مورد انتقاد قرار می‌دهند
  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک
  ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41726صفحه نخست » فناوری نو و هوش مصنوعییکشنبه، 30 خرداد 1400 - 10:06
4 نکته برتر برای استفاده از استراتژی رسانه های اجتماعی
همه ما از رسانه های اجتماعی برای تعامل با مشتریان و افزایش آگاهی از برند استفاده می کنیم. واقعیت این است که رسانه‌های اجتماعی راهی عالی برای پیام رسانی، تبلیغات مناسب، تقویت برند و ارتباط با مشتریان است. بنابراین در اینجا نکات برتر برای استفاده از استراتژی رسانه های اجتماعی شما وجود دارد:
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| همه ما از رسانه های اجتماعی برای تعامل با مشتریان و افزایش آگاهی از برند استفاده می کنیم. واقعیت این است که رسانه‌های اجتماعی راهی عالی برای پیام رسانی، تبلیغات مناسب، تقویت برند و ارتباط با مشتریان است.

 

بنابراین در اینجا چند نکته برتر برای استفاده از استراتژی رسانه های اجتماعی وجود دارد:


نکته 1: مشتری ایده آل خود را هدف قرار دهید


رسانه های اجتماعی برای هدف قرار دادن مشتری ایده آل شما بسیار عالی است. شما می توانید همه چیز را از گروه های سنی، علاقه، عناوین شغلی، مکان ها و حتی وضعیت روابط را مورد هدف قرار دهید. برای پیدا کردن مخاطبان مناسب برای تجارت خود از تمام این معیارهای هدف گذاری استفاده کنید.


نکته 2: محتوا پادشاه است


محتوای جذاب و چشم نواز ایجاد کنید که پیام مناسب را به مخاطبان هدف شما منتقل کند. برای هر بستر رسانه اجتماعی یک نوع محتوا ارسال کنید. مطمئن شوید که برای توئیتر، لینکدین و فیسبوک مطالب مختلف تولید می کنید.


نکته 3: با مخاطبان خود درگیر شوید


با مشتریان خود در رسانه های اجتماعی درگیر شوید، به سؤالات آنها پاسخ دهید و سعی کنید راه حل هایی برای مشکلات خود پیدا کنید. مشتری شاد با تجربه مثبت به احتمال زیاد شما را به سایر مشتریان بالقوه آنلاین توصیه می کند.


نکته 4: در رسانه های اجتماعی تبلیغ کنید


هر پلتفرم به شما امکان می دهد تا مخاطبان خاص را بر اساس جمعیت، ارزش ها و علائم مختلف مورد هدف قرار دهید. این یک راه عالی برای صرفه جویی در هزینه های بازاریابی شماست.
 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  رسانه در عصر پست‌ مدرن؛ از مرگ سوژه تا ستیز با واقعیت


  روابط‌عمومی در زندگی یک برند


  استفاده نادرست از ابزارهای ارتباطی در محل کار: یک مشکل جدی


  3 راه برای اینکه در جلسه بعدی هوشمندتر به نظر برسید


  در مذمت مبالغه‌گویی متخصصان روابط‌عمومی


  اخبار ممنوعه


  آینده روابط‌عمومی در عصر رسانه‌های دیجیتال


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک


  کالیبراسیون روابط‌عمومی


  استراتژی‌های کلیدی برای بهبود خدمات مشتری کسب‌وکار


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد