درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1403 - 08:22   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن
  قدرت گوش دادن فعال
  روابط‌عمومی، اهمیت افکار عمومی درون و برون‌سازمانی
  روابط‌عمومی؛ از اطلاع‌رسانی تا اطلاع‌یابی
  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی
  این روابط را عمومی می‌کند
  ضرورت راه‌اندازی رشته ارتباطات در دانشگاه‌های سراسری و آزاد ارومیه
  بیانیه موسسه کارگزار روابط‌عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  فرسودگی روابط‌عمومی
  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41710صفحه نخست » ارتباطات و روزنامه نگاریسه شنبه، 29 بهمن 1398 - 10:50
تغییر چشم انداز روابط عمومی 2020: ارتباطات سلامتی
ما باید بیشتر از گذشته با کانالهای پیام دهی و ارتباطی خود استراتژیک تر عمل کنیم، زیرا محیط هایی که با بیماران، طرفداران و رهبران صنعت ارتباط برقرار می کنیم به طور روزافزون اشباع تر می شوند.
  

 

چالش های سلامتی
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| درست در سال جاری، ما شاهد اجرای برنامه های آزمایشی و ابتکارات جدید با ارائه راه حل های درمانی مقرون به صرفه تر و در دسترس تر توسط غول های فناوری مانند آمازون و فیسبوک بودیم و این اطمینان حاصل شد که بیماران در سال 2020 گزینه های درمانی بیشتری نسبت به گذشته دارند. این به معنای ارتباط برقرار کردن است، ما باید بیشتر از گذشته با کانالهای پیام دهی و ارتباطی خود استراتژیک تر عمل کنیم، زیرا محیط هایی که با بیماران، طرفداران و رهبران صنعت ارتباط برقرار می کنیم به طور روزافزون اشباع تر می شوند.

افزایش مصرف گرایی
با افزایش ابزارهای دیجیتالی، بیماران در حال انتخاب پزشکی هستند و انتظار دارند سطح خدمات، موازی سایر صنایع در زندگی روزمره آنها باشد. بیماران می خواهند دسترسی سریع به خدمات و منابع مراقبت های بهداشتی را درست همانطور که آمازون وعده تحویل 2 روزه را داد، بدهد. حتی بیشتر، آنها توجه بیشتری به بررسی ها و نظرسنجی های آنلاین می کنند و تصمیماتی مشابه با نحوه برنامه ریزی سفر یا انتخاب رستوران در Yelp می گیرند.

تأثیرگذاری بر بهداشت و درمان
استفاده از افراد مشهور یا تأثیرگذار در رسانه های اجتماعی مفهوم جدیدی برای صنعت روابط عمومی نیست، اما ارتباطات مراقبت های سلامتی در انطباق با آن کند رشد کرده است.

 

انتظار دارید که در سال 2020 تأثیرگذارانی که به عنوان بیمار معرفی می شوند، افزایش قابل توجهی داشته باشند، داستان های آنها را به اشتراک بگذارند، محصولات بدون نسخه و یا آگاهی از وضعیت بیماری را افزایش دهند.

 

این تأثیر گذاران اعتبار شخص ثالث جدیدی را برای مراقبت های سلامتی به ارمغان می آورند که نحوه دسترسی افراد به مراقبت های سلامتی را تغییر می دهد یا حمایت/ درمان را در نظر می گیرد.

توسط: لورا گیتار

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)


 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  فرسودگی روابط‌عمومی


  قدرت گوش دادن فعال


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟


  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد