شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران : تغيير چشم انداز روابط عمومي 2020: ارتباطات سلامتي
سه شنبه، 29 بهمن 1398 - 15:20 کد خبر:41710
ما بايد بيشتر از گذشته با كانالهاي پيام دهي و ارتباطي خود استراتژيك تر عمل كنيم، زيرا محيط هايي كه با بيماران، طرفداران و رهبران صنعت ارتباط برقرار مي كنيم به طور روزافزون اشباع تر مي شوند.



 

چالش هاي سلامتي
شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)-|| درست در سال جاري، ما شاهد اجراي برنامه هاي آزمايشي و ابتكارات جديد با ارائه راه حل هاي درماني مقرون به صرفه تر و در دسترس تر توسط غول هاي فناوري مانند آمازون و فيسبوك بوديم و اين اطمينان حاصل شد كه بيماران در سال 2020 گزينه هاي درماني بيشتري نسبت به گذشته دارند. اين به معناي ارتباط برقرار كردن است، ما بايد بيشتر از گذشته با كانالهاي پيام دهي و ارتباطي خود استراتژيك تر عمل كنيم، زيرا محيط هايي كه با بيماران، طرفداران و رهبران صنعت ارتباط برقرار مي كنيم به طور روزافزون اشباع تر مي شوند.

افزايش مصرف گرايي
با افزايش ابزارهاي ديجيتالي، بيماران در حال انتخاب پزشكي هستند و انتظار دارند سطح خدمات، موازي ساير صنايع در زندگي روزمره آنها باشد. بيماران مي خواهند دسترسي سريع به خدمات و منابع مراقبت هاي بهداشتي را درست همانطور كه آمازون وعده تحويل 2 روزه را داد، بدهد. حتي بيشتر، آنها توجه بيشتري به بررسي ها و نظرسنجي هاي آنلاين مي كنند و تصميماتي مشابه با نحوه برنامه ريزي سفر يا انتخاب رستوران در Yelp مي گيرند.

تأثيرگذاري بر بهداشت و درمان
استفاده از افراد مشهور يا تأثيرگذار در رسانه هاي اجتماعي مفهوم جديدي براي صنعت روابط عمومي نيست، اما ارتباطات مراقبت هاي سلامتي در انطباق با آن كند رشد كرده است.

 

انتظار داريد كه در سال 2020 تأثيرگذاراني كه به عنوان بيمار معرفي مي شوند، افزايش قابل توجهي داشته باشند، داستان هاي آنها را به اشتراك بگذارند، محصولات بدون نسخه و يا آگاهي از وضعيت بيماري را افزايش دهند.

 

اين تأثير گذاران اعتبار شخص ثالث جديدي را براي مراقبت هاي سلامتي به ارمغان مي آورند كه نحوه دسترسي افراد به مراقبت هاي سلامتي را تغيير مي دهد يا حمايت/ درمان را در نظر مي گيرد.

توسط: لورا گيتار

منبع مرجع: شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)