درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 12:58   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41695صفحه نخست » ارتباطات و روزنامه نگاریسه شنبه، 22 بهمن 1398 - 15:34
ویروس کرونا؛ محدودسازی گسترش اطلاعات نادرست و شایعات بی اساس
رئیس سازمان بهداشت جهانی در افتتاحیه نشست اضطراری این سازمان در روز دوشنبه اعلام کرد رسانه های ارتباط جمعی چون فیس بوک، توییتر، تنسنت و تیک تاک نیز اقداماتی به منظور محدودسازی گسترش اطلاعات نادرست و شایعات بی اساس درباره ویروس کرونا -که اواخر دسامبر در شهر ووهان چین برای نخستین بار دیده شد و در حال حاضر به بیست و سه کشور دیگر گسترش یافته- انجام داده اند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| سازمان بهداشت جهانی اعلام کرد قرار است گوگل اطمینان حاصل کند که توصیه های این سازمان در ردیف اول جستجوها قرار گیرد تا مانع گسترش اطلاعات غلط درباره ویروس کرونا شود.


به گزارش دیلی میل، سازمان بهداشت جهانی برای اطمینان حاصل کردن از اینکه مردم هنگام تحقیق درباره ویروس جدیدی که به تازگی در چین گسترش یافته است در وهله اول به سراغ سازمان بهداشت جهانی می روند به همکاری با گوگل روی آورده است.

 

رئیس سازمان بهداشت جهانی در افتتاحیه نشست اضطراری این سازمان در روز دوشنبه اعلام کرد رسانه های ارتباط جمعی چون فیس بوک، توییتر، تنسنت و تیک تاک نیز اقداماتی به منظور محدودسازی گسترش اطلاعات نادرست و شایعات بی اساس درباره ویروس کرونا -که اواخر دسامبر در شهر ووهان چین برای نخستین بار دیده شد و در حال حاضر به بیست و سه کشور دیگر گسترش یافته- انجام داده اند.


وی افزود: بدین منظور با همکاری گوگل، اطمینان حاصل می کنیم افرادی که به دنبال اطلاعات درباره ویروس کرونا هستند در اولین نتایج جستجوی خود به اطلاعات منتشر شده از سازمان بهداشت جهانی دسترسی پیدا می کنند.

 

سران سازمان بهداشت جهانی بارها از عملکرد سریع دولت چین در مواجهه با ویروس کرونا، تلاش در جهت پرهیز از ایجاد ترس و وحشت اذهان عمومی و تقویت سیستم های بهداشتی ضعیف، و ممانعت از انتشار شایعات بی اساس که باعث هراس از شهروندان چینی و کلا آسیایی ها می شد، قدردانی کرده اند.


لی سانگ -جانشین دایم نماینده چین در ژنو- از عملکرد دولت ها در خصوص لغو پروازها، لغو ویزا و سر باز زدن برخی کشورها از پذیرش ساکنان استان هوبای- منطقه ووهان- انتقاد کرد و گفت این کشورها برخلاف توصیه های سازمان بهداشت جهانی عمل می کنند. لی همچنین به نشست هفته پیش رییس سازمان بهداشت جهانی با رئیس جمهور چین در پکن اشاره کرد. در این دیدار جین پینگ اپیدمی ویروس کرونا را شیطانی خواند که نباید به آن اجازه پنهان شدن داد.


لی افزود جامعه بین المللی باید به صورت بی طرف، منصفانه، با آرامش و عقلانی با این مساله برخورد کند- و از نگاه بدبینانه و بزرگ نمایی های منفی و ایجاد خشم پرهیز کند.

 

او تصریح کرد: ما به حقایق نیاز داریم نه به ترس. ما نیازمند علم هستیم نه شایعات. ما نیازمند اتحاد هستیم.

 

تدروس، رئیس سازمان بهداشت جهانی، از عدم تمایل دخترش به سفر وی به پکن گفت و اینکه او سعی کرده است با این سفر دخترش را متقاعد کند همه چین درگیر این بیماری نیست و حتی در چین هم این ویروس همه گیر نشده است. 

او گفت: در پکن با مقامات درباره تلاش متمرکز در محل اولیه شیوع ویروس صحبت کردیم. از زمان شیوع بیماری اخبار نادرست و شایعات گمراه کننده ای به صورت آنلاین در چرخش بوده است. از جمله اخبار و شایعات نادرست می توان به این موارد اشاره کرد: ویروس کرونا در یک آزمایشگاه ساخته شده است، واکسن این بیماری ساخته شده است، اعداد و ارقام نادرست درباره تعداد مبتلایان به این ویروس و تعداد کشته ها. 


بر اساس گزارشات، سازمان بهداشت جهانی و سازمان بهداشت ملل متحد به صورت شبانه روزی مشغول شناسایی شایعات رایج و متداول درباره اقدامات پیشگیرانه و درمان بیماری که سلامت عمومی را به خطر می اندازند، هستند. 


به گزارش iranjavan، تدروس هفته پیش تصمیم خود را مبنی بر اعلام شیوع این ویروس به صورت اضطرار جهانی تکرار کرد. این ویروس از طریق انتقال انسان به انسان به کشورهای زیادی سرایت پیدا کرده و بیم آن می رود کشورهایی با سیستم های بهداشتی ضعیف درگیر آن شوند.
 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد