درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 04:05   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41695صفحه نخست » ارتباطات و روزنامه نگاریسه شنبه، 22 بهمن 1398 - 16:10
ویروس کرونا؛ محدودسازی گسترش اطلاعات نادرست و شایعات بی اساس
رئیس سازمان بهداشت جهانی در افتتاحیه نشست اضطراری این سازمان در روز دوشنبه اعلام کرد رسانه های ارتباط جمعی چون فیس بوک، توییتر، تنسنت و تیک تاک نیز اقداماتی به منظور محدودسازی گسترش اطلاعات نادرست و شایعات بی اساس درباره ویروس کرونا -که اواخر دسامبر در شهر ووهان چین برای نخستین بار دیده شد و در حال حاضر به بیست و سه کشور دیگر گسترش یافته- انجام داده اند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| سازمان بهداشت جهانی اعلام کرد قرار است گوگل اطمینان حاصل کند که توصیه های این سازمان در ردیف اول جستجوها قرار گیرد تا مانع گسترش اطلاعات غلط درباره ویروس کرونا شود.


به گزارش دیلی میل، سازمان بهداشت جهانی برای اطمینان حاصل کردن از اینکه مردم هنگام تحقیق درباره ویروس جدیدی که به تازگی در چین گسترش یافته است در وهله اول به سراغ سازمان بهداشت جهانی می روند به همکاری با گوگل روی آورده است.

 

رئیس سازمان بهداشت جهانی در افتتاحیه نشست اضطراری این سازمان در روز دوشنبه اعلام کرد رسانه های ارتباط جمعی چون فیس بوک، توییتر، تنسنت و تیک تاک نیز اقداماتی به منظور محدودسازی گسترش اطلاعات نادرست و شایعات بی اساس درباره ویروس کرونا -که اواخر دسامبر در شهر ووهان چین برای نخستین بار دیده شد و در حال حاضر به بیست و سه کشور دیگر گسترش یافته- انجام داده اند.


وی افزود: بدین منظور با همکاری گوگل، اطمینان حاصل می کنیم افرادی که به دنبال اطلاعات درباره ویروس کرونا هستند در اولین نتایج جستجوی خود به اطلاعات منتشر شده از سازمان بهداشت جهانی دسترسی پیدا می کنند.

 

سران سازمان بهداشت جهانی بارها از عملکرد سریع دولت چین در مواجهه با ویروس کرونا، تلاش در جهت پرهیز از ایجاد ترس و وحشت اذهان عمومی و تقویت سیستم های بهداشتی ضعیف، و ممانعت از انتشار شایعات بی اساس که باعث هراس از شهروندان چینی و کلا آسیایی ها می شد، قدردانی کرده اند.


لی سانگ -جانشین دایم نماینده چین در ژنو- از عملکرد دولت ها در خصوص لغو پروازها، لغو ویزا و سر باز زدن برخی کشورها از پذیرش ساکنان استان هوبای- منطقه ووهان- انتقاد کرد و گفت این کشورها برخلاف توصیه های سازمان بهداشت جهانی عمل می کنند. لی همچنین به نشست هفته پیش رییس سازمان بهداشت جهانی با رئیس جمهور چین در پکن اشاره کرد. در این دیدار جین پینگ اپیدمی ویروس کرونا را شیطانی خواند که نباید به آن اجازه پنهان شدن داد.


لی افزود جامعه بین المللی باید به صورت بی طرف، منصفانه، با آرامش و عقلانی با این مساله برخورد کند- و از نگاه بدبینانه و بزرگ نمایی های منفی و ایجاد خشم پرهیز کند.

 

او تصریح کرد: ما به حقایق نیاز داریم نه به ترس. ما نیازمند علم هستیم نه شایعات. ما نیازمند اتحاد هستیم.

 

تدروس، رئیس سازمان بهداشت جهانی، از عدم تمایل دخترش به سفر وی به پکن گفت و اینکه او سعی کرده است با این سفر دخترش را متقاعد کند همه چین درگیر این بیماری نیست و حتی در چین هم این ویروس همه گیر نشده است. 

او گفت: در پکن با مقامات درباره تلاش متمرکز در محل اولیه شیوع ویروس صحبت کردیم. از زمان شیوع بیماری اخبار نادرست و شایعات گمراه کننده ای به صورت آنلاین در چرخش بوده است. از جمله اخبار و شایعات نادرست می توان به این موارد اشاره کرد: ویروس کرونا در یک آزمایشگاه ساخته شده است، واکسن این بیماری ساخته شده است، اعداد و ارقام نادرست درباره تعداد مبتلایان به این ویروس و تعداد کشته ها. 


بر اساس گزارشات، سازمان بهداشت جهانی و سازمان بهداشت ملل متحد به صورت شبانه روزی مشغول شناسایی شایعات رایج و متداول درباره اقدامات پیشگیرانه و درمان بیماری که سلامت عمومی را به خطر می اندازند، هستند. 


به گزارش iranjavan، تدروس هفته پیش تصمیم خود را مبنی بر اعلام شیوع این ویروس به صورت اضطرار جهانی تکرار کرد. این ویروس از طریق انتقال انسان به انسان به کشورهای زیادی سرایت پیدا کرده و بیم آن می رود کشورهایی با سیستم های بهداشتی ضعیف درگیر آن شوند.
 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  رازهای روابط‌عمومی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد