درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 29 خرداد 1403 - 18:47   

چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک

  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


ادامه ادامه مطلب یک

هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد

  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


ادامه ادامه مطلب دو

چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند

  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است
  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند
  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد
  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک
  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟
  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی
  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41631صفحه نخست » ادامه مطلب دوچهارشنبه، 16 بهمن 1398 - 13:21
اعتراض 30 رسانه در افغانستان از محدودیت شدید دسترسی به اطلاعات
30 رسانه سه‌شنبه 4 فوریه با امضای یک نامۀ اعتراضی از محدویت شدید دسترسی به اطلاعات در این کشور اعتراض کردند.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| 30 رسانه سه‌شنبه 4 فوریه با امضای یک نامۀ اعتراضی از محدویت شدید دسترسی به اطلاعات در این کشور اعتراض کردند.
 
 به گزارش شارا به نقل از رسانه ها، این رسانه‌ها در نامۀ اعتراضی نوشته اند، افغانستان در عرصه‌ی دسترسی به اطلاعات در سال‌های اخیر عقب‌گرد داشته‌است.
 
 در این نامه آمده است: «مشکل دسترسی به اطلاعات در سراسر دولت چشم‌گیر است، اما نهادهای همچون دادگاۀ عالی، دادستانی کل، امنیت ملی، اداره‌ی تدارکات ملی، دفتر رییس‌جمهور، وزارت امور خارجه، وزارت مالیه، بانک مرکزی، وزارت دفاع ملی، وزارت امور داخله و وزارت صحت عامه از بسته‌ترین نهادها به شمار می‌روند».
 
 در این نامه ذکر شده، با وجود این‌که
افغانستان یکی از مرگبارترین کشورها برای خبرنگاران در جهان است، رسانه‌های افغانستان آزادترین رسانه‌ها در منطقه بوده‌اند، «اما بی‌تفاوتی‌های اخیر و چالش‌های فرا راه دسترسی به اطلاعات این دست آورد را به خطر مواجه می‌سازد».
 
 رسانه‌های معترض می‌گویند، دولت افغانستان به قانون «حق دسترسی به اطلاعات» و حمایت از رسانه‌های آزاد برخورد «دوپهلو» دارد و سانسور در تصویر پخش شده از مراسمی که حکومت افغانستان به «حامیان ائتلاف جهانی حمایت از آزادی رسانه‌ها» پیوست، تازه‌ترین نمونه این رویکرد است.
 
 این رسانه‌های معترض با ابراز نگرانی از بدترشدن وضعیت دسترسی به اطلاعات در افغانستان گفته اند: «بی‌تفاوتی و برخورد فریبندۀ دولت در این عرصه کم کم به یک امری عادی مبدل می‌گردد».
 
 رسانه‌های معترض در این نامه اعتراضی، خواهان اقدامات جدی از طرف دولت افغانستان، جامعه‌ی جهانی و نهادهای حامی رسانه‌ها در عرصه‌ی تحقق حق دسترسی به اطلاعات و حمایت از آزادی رسانه‌ها شده‌اند و تاکید کرده اند، تا سیر آزاد معلومات، آزادی بیان و رسانه‌ها و دموکراسی جوان افغانستان حفظ گردد.
 
 دولت افغانستان تاهنوز در این مورد چیزی نگفته است.
 
 قابل ذکر است که افغانستان همواره یکی از خطرناک‌ترین و مرگبارترین کشورها برای خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای گفته شده است.

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟


  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی


  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی


  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد