درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 11:24   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی
  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی
  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"
  غول روابط‌عمومی در تضاد با تعهدات آب و هوایی خود با بنیاد چارلز کخ قرارداد امضا کرد
  هرگز کسی را آزار نده
  دیپلماسی روابط‌عمومی
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41560صفحه نخست » فناوری نو و هوش مصنوعیپنجشنبه، 10 بهمن 1398 - 09:30
تاثیرات ترندها بر نحوه اجرای روابط عمومی و ارتباطات
فرآیندی خلق کنید که به وسیله ی آن از ترندها آگاه شوید- مطمئن شوید که فرآیندی دارید که به وسیله آن تکنولوژی ها، ایده ها و فرآیند های جدید را پیگیری کنید. این ممکن است بر نحوه اجرای روابط عمومی و ارتباطات شما اثر بگذارد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| از نظر تاریخی، کارآموزان روابط‌عمومی همیشه خیلی کند خود را با تغییرات منطبق کرده اند. وقتی شبکه جهانی خلق شد، روابط عمومی باید برای تولید محتوا در این شبکه خط مقدم قرار می گرفت. اما این اتفاق نیفتاد. وقتی بهینه سازی موتور جستجو شکوفا می شد، کارآموزان روابط عمومی باید آن را در دست می گرفتند اما این کار را نکردند.


با این وجود دنیا اینقدر سریع در حال تغییر کرد است که خیلی راحت است حواسمان از موارد ضروری و مهم که خیلی هم زرق و برق ندارند به اسباب بازی های زرق و برق دار جدیدتر پرت شود. گارتنر تحلیلگری است که تکنولوژی ها و ترندها در بخش های مختلف را پیگیری می کند.


• فرآیندی خلق کنید که به وسیله ی آن از ترندها آگاه شوید- مطمئن شوید که فرآیندی دارید که به وسیله آن تکنولوژی ها، ایده ها و فرآیند های جدید را پیگیری کنید. این ممکن است بر نحوه اجرای روابط عمومی و ارتباطات شما اثر بگذارد.

 

منبع: ww.publicrelationstoday.com

نویسنده: استوارت بروس
مترجم: حنانه باقریان

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  هرگز کسی را آزار نده


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  ارتباطات ترکیبی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد