درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 30 فروردین 1403 - 14:42   

هوش مصنوعی آنتروپیک به اندازه انسان‌ها متقاعدکننده است

  هوش مصنوعی آنتروپیک به اندازه انسان‌ها متقاعدکننده است


ادامه ادامه مطلب یک

ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند

  ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند


ادامه ادامه مطلب دو

نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر

  نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر


ادامه ادامه مطلب سه

مدیر روابط‌عمومی اسبق معاونت هنری وزارت ارشاد دارفانی را وداع گفت

  مدیر روابط‌عمومی اسبق معاونت هنری وزارت ارشاد دارفانی را وداع گفت


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار
  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه
  رازهای روابط‌عمومی
  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم
  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید
  جستجوی گوگل در 10 سال آینده
  انتصاب مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران
  سرپرست حوزه ریاست، روابط عمومی و امور بین الملل کتابخانه ملی منصوب شد
  «مجتبی‌پور» جایگزین «نعمتی» در روابط‌عمومی استانداری خراسان رضوی شد
  هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان بوشهر انتخاب شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41559صفحه نخست » آموزش روابط عمومیپنجشنبه، 18 شهریور 1400 - 10:24
5 نکته کاربردی در رابطه با موفقیت در روابط عمومی
یک برنامه ارتباطات بحران خوب باید مرتبا بازبینی و تصحیح شود. یک برنامه ارتباطات بحران خوب باید مرتبا آزمایش و تکرار شود. اگر برنامه ارتباطات بحران شما در سال گذشته بازبینی و تصحیح نشده یا به بوته آزمایش گذارده نشده است، وقتش رسیده این کار را انجام دهید.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| در زیر فهرستی از 5 نکته روابط عمومی را می بینید که به شما کمک می کنند به اهداف روابط عمومی و ارتباطات خود در سال جدیذخود برسید:


1. استراتژی های روابط عمومی و ارتباطات خود را بازبینی کنید.


آغاز دهه ای جدید، زمانی مناسب برای شروعی تازه است. اگر می خواهید فقط یکی از این 8 نکته را عملی کنید بهترین گزینه همین است که استراتژی های خود را مرور کنید.


• استراتژی روابط عمومی خود را بازبینی کنید- مطمئن شوید که حقیقتا استراتژی دارید و نه فقط مجموعه ای از فنون.


• شهرت برخط خود را بازبینی کنید- یکی از بخش های بازبینی استراتژی ارتباطات شما باید این باشد که بازرسی جامع انجام بدهید تا مطمئن شوید تمام جوانب مدیریت شهرت آنلاین شما به طور موثر عمل می کند.


2. برنامه ارتباطات بحران خود را بازبینی کنید.


یک برنامه ارتباطات بحران خوب باید مرتبا بازبینی و تصحیح شود. یک برنامه ارتباطات بحران خوب باید مرتبا آزمایش و تکرار شود. اگر برنامه ارتباطات بحران شما در سال گذشته بازبینی و تصحیح نشده یا به بوته آزمایش گذارده نشده است، وقتش رسیده این کار را انجام دهید.


• برنامه ارتباطات بحران خود را بازبینی کنید- به رسانه اجتماعی و دیجیتالی، اخبار جعلی، پیام ها، محتوا، سخنگویان، اضطراب تیمی و انعطاف پذیری و استفاده از حقایق توجه ویژه نشان دهید چرا که این ها زمینه هایی هستند که بیشتر از سایرین به تغییر نیازمندند.


3. برنامه محتوا خود را بازبینی کنید.


یکی از حیطه های رشد دهه اخیر، بازایابی محتوا بوده است. در واقع برای بیشتر کارآموزان روابط عمومی این امر موضوع تازه ای نبود. در حقیقت این کاری است که همیشه انجام داده ایم. تنها تفاوت این است که امروزه این امر، دیجیتال شده است. اخبار، مطالعه موردی، گزارش ها، چگونگی ها، سوالات متداول، داستان های کاربران و غیره محتوای سنتی روابط عمومی هستند.


سال جدید باید بیشتر به نوع محتوا و کانال ها و رسانه ای که استفاده می کنید فکر کنید.


4. شناسایی و استفاده بهینه از تکنولوژهای روابط عمومی

 

ابزارهای جدید، تکنولوژی ها و فرآیندها را شناسایی کنید: ببینید چطور می توانید عملکرد تیم تا در زمینه استفاده موثر از روابط عمومی و ارتباطات برای رسیدن به اهداف تجارت را بهبود بخشید.


5. اصول اخلاقی روابط عمومی خود را بررسی کنید.

 

پایان دهه گذشته برای اخلاق در روابط عمومی و ارتباطات تاریک بود. برکزیت، انتخاب دونالد ترامپ و پیروزی بوریس جانسون در انتخابات عمومی انگلیس همگی توهین به اخلاقیات بود و دروغ در آن ها راه رسیدن به موفقیت. دروغ بخشی از گفتمان ها در تبلیغات رسانه ای و مصاحبه ها بود. 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  روابط‌عمومی در زندگی یک برند


  استفاده نادرست از ابزارهای ارتباطی در محل کار: یک مشکل جدی


  اخبار ممنوعه


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک


  کالیبراسیون روابط‌عمومی


  استراتژی‌های کلیدی برای بهبود خدمات مشتری کسب‌وکار


  رازهای روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد