درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 02:31   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی
  دنیای روابط‌عمومی فراتر از کنفرانس‌های مطبوعاتی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41558صفحه نخست » جهان روابط عمومیچهارشنبه، 9 بهمن 1398 - 15:45
خود را برای برکزیت آماده کنید/ تاثیر آن بر روابط عمومی و ارتباطات
برنامه ارتباطاتی خلق کنید که سهامداران اروپا را مطمئن کند- به خصوص مشتریان و تهیه کنندگان را مطمئن کنیدکه قصد ادامه ارتباط و تجارت با آن ها دارید. سهامداران نقاط دیگر دنیا هم به اطمینان بخشی نیاز دارند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| انتخابات عمومی انگلیس تمام شده پس می توانیم به زودی برکزیت را به سرانجام برسانیم... شاید هم نه. چون بوریس جانسون رای اکثریت را آورده و می توانید تا 31 ژانویه به قولش عمل کند و برکزیت را به سرانجام برساند معنیش این نیست که به این زودی ها اثر غالب برکزیت بر زندگی ما از بین خواهد رفت. معنیش این است که برکزیت بر زندگی ما بیشتر چیره خواهد شد چون فرآیند عذاب آور خروج شروع خواهد شد و انگلیس باید جایی برای خودش در دنیا پیدا کند.


پیامد های این موضوع بر #روابط‌عمومی و ارتباطات زیاد است. اقداماتی که باید در نظر بگیرید شامل موارد زیر می شود:


از تبعه های اروپا حمایت کنید- اگر از تبعه های اروپا کسی را در تیم خود دارید باید از آن ها حمایت کنید و بگویید مورد علاقه هستند در غیر اینصورت ممکن است تخصص و مهارت آن ها را از دست بدهید.


فرآیندهای نظارت بر امور عمومی را مرور کنید- تا مشخص شود چگونه برکزیت بر تجارت و بخش شما اثر خواهد گذاشت.


بر کشور ها و مناطق نظارت کنید- تنش های اجتناب ناپذیر بین ملل و مناطق انگلستان را خوب نظاره کنید و آن را درک کنید. خطر این است که با جدا شدن هر چه بیشتر ایرلند شمالی، اسکاتلند سعی می کند خودش را دور کند و شمال تلاش می کند هویت مستقل خود را شکل دهد. مشخص کنید چه باید انجام دهید که این درگیری ها روی تجارت شما اثر منفی نداشته باشند.


سعی کنید با بودجه های کمتر کار کنید- حتی خوش بینانه ترین پیش بینی های برکزیت می گویند که در طولانی مدت سودمند است اما در کوتاه مدت آسیب زا.


برنامه ارتباطاتی خلق کنید که سهامداران اروپا را مطمئن کند- به خصوص مشتریان و تهیه کنندگان را مطمئن کنیدکه قصد ادامه ارتباط و تجارت با آن ها دارید. سهامداران نقاط دیگر دنیا هم به اطمینان بخشی نیاز دارند.


منبع: ww.publicrelationstoday.com

نویسنده: استوارت بروس
مترجم: حنانه باقریان

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد