درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 17:32   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چند نکته کلیدی برای تغییر نام تجاری موفق
  فراتر از میدان نبرد: بازاندیشی پویایی روزنامه‌نگار- روابط‌عمومی در رسانه‌های مدرن
  روابط‌عمومی سنتی را فراموش کنید
  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما
  چند نکته مهم در پرامپت‌نویسی
  کمپین‌های داده
  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41401صفحه نخست » خبر یکشنبه، 28 دی 1398 - 16:43
عملکرد روابط عمومی ها زیر ذره بین استانداری همدان
رعایت اصل بی‌طرفی و پرهیز از جانبداری نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی کنار سفارش به خودسازی، خلاقیت و تحکیم بنیان خانواده سرفصل پند و اندرزهای معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان برای روابط‌عمومیهای استان بود.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| رعایت اصل بی‌طرفی و پرهیز از جانبداری نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی کنار سفارش به خودسازی، خلاقیت و تحکیم بنیان خانواده سرفصل پند و اندرزهای معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان برای روابط‌عمومیهای استان بود.
 
 پیش رو بودن ۲ رویداد مهم یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی موضوعی است که مصطفی آزادبخت معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان امروز شنبه در جمع روابط عمومی های استان به اهمیت آن اشاره کرد و از آنها خواست در این برهه خاص به صورت ریشه ای و غنایی برای شفاف سازی و آگاهی مردم از هم اینک برنامه ریزی کنند.
 
 وی روابط عمومی ها را پند و اندرز داد: از ورود به مقوله تبلیغات انتخابات و جانبداری از جناح و گروه خاص سیاسی پرهیز کرده و به طور کامل بی طرف باشند و پخته و حساب شده عمل کنند.
 
 آزادبخت خاطرنشان کرد: تمام جوسازی های دشمنان و برای خدشه در انتخابات است و نباید اجازه بدهیم گلایه های داخلی دستاویز توطئه دشمنان شود و در این راستا روابط عمومی ها نقش پررنگ و موثری دارند.
 
 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان گفت: پیروزی انقلاب اسلامی هرگز کهنه نمی شود و روابط عمومی ها باید آگاهانه و منطقی مردم را اهداف و دستاوردهای انقلاب آگاه ساخته و در اینباره خلاقیت و نوآوری به خرج داده و بهترین ایده را عملی کنند.
 
 وی علاوه بر توصیه های سیاسی، اندرزهای دیگری هم برای روابط عمومی ها داشت و گفت: پیش از هر چیز به خود توجه کرده و تحکیم بنیان خانواده را در اولویت قرار دهند و با این کار توان و انرژی لازم را برای فعالیت در سازمان خود داشته باشند.
 
 آزادبخت رمز موفقیت این افراد را در خودسازی و ارتباط شفاف و دوستانه با اعضای خانواده دانست.
 
 به گفته او اگر خواهان اثربخشی و کارایی این افراد در جامعه هستیم باید انرژی و توان لازم را در جمع خانواده اندوخته تا انگیزه لازم برای پرداختن به امور روابط عمومی را داشته باشند.
 
 آزادبخت اشرافیت به شرح وظایف، حضور مستمر در دوره های آموزشی را هم به این افراد توصیه کرد و از مدیرکل روابط عمومی استانداری خواست: آموزش ها به روز رسانی شده و منطبق بر آخرین دستیافته های علمی باشد.
 
 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری همدان قدرت اثرگذاری بر مدیران را در گرو داشتن روحیه قوی و خودساخته روابط عمومی البته به دور از غرور و خودپرستی دانست و تاکید کرد: در این راستا از تجربه ها و آموخته های پیشکسوتان هم بهره ببرند.
 
 عملکرد روابط عمومی ها زیر ذره بین استانداری
 مدیرکل روابط عمومی استانداری همدان نیز از شرکت ضعیف روابط عمومی های استان در طرح ارزیابی انتقاد کرد و گفت: با وجود تسهیل و روان سازی فرآیند مذکور، تنها ۵۲ نفر گزارش عملکرد خود را به دبیرخانه این طرح ارسال کرده اند.
 
 عضویت در سامانه انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات گلایه دیگر فاطمه حبیبی بود و تاکید کرد: تا پایان بهمن همه دستگاه های اجرایی موظف به عضویت در این سامانه هستند و کسانی که پیشتر عضو بودند باید به درخواست ها و شکایت های مردمی پاسخ بدهند.
 
 به گفته وی روابط عمومی ها خودشان باید برای حفظ و ارتقای جایگاهشان تلاش کنند و تنها به چسباندن بنر و پرچم مناسبت های ملی و مذهبی سر در ادارات اکتفا نکرده و به دنبال ایده ها و خلاقانه های جدید برای بروز توانمندی های خود باشند.
 
 حبیبی تعامل و مشارکت با رسانه های استان را به روابط عمومی ها توصیه کرد و گفت: روابط عمومی ها رسانه های مکتوب و مجازی را در کنار خود حفظ کرده و کمبود نیرو در این پست را از این طریق جبران کنند.
 
 پرداخت مطالبات رسانه ها موضوع نهایی مدیرکل روابط عمومی استانداری بود که به روابط عمومی ها سفارش کرد پرداخت بهای اشتراک نشریات را به روزهای پایانی سال موکول نکنند.
 
 چندشغله بودن، معظل روابط عمومی
 روابط عمومی ها همزمان یک یا دو شغل دیگر را همزمان در ادارات انجام می دهند، این درد مشترک بیش از یکصد روابط عمومی استان بود که در این نشست گرد هم آمده بودند.
 
 توجه استاندار به روابط عمومی ها هم خواسته دیگر این افراد بود و خواستار برگزار شدن جلسه تخصصی نماینده عالی دولت در استان با روابط عمومی ها شدند.
 
 نبود بانک اطلاعاتی از رسانه های استان نیز از نیازمندی های روابط عمومی ها اعلام و پیشنهاد تشکیل بانک اطلاعاتی جامع از سوی خانه مطبوعات و ارسال آن به روابط عمومی ها مطرح شد. / خبر

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی سنتی را فراموش کنید


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  چند نکته کلیدی برای تغییر نام تجاری موفق


  فراتر از میدان نبرد: بازاندیشی پویایی روزنامه‌نگار- روابط‌عمومی در رسانه‌های مدرن


  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد