درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 21:21   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41346صفحه نخست » تبلیغات و بازاریابیپنجشنبه، 19 دی 1398 - 12:59
2020؛ سال سرنوشت ساز برای هفت برند محبوب
برخی از شرکت ها و برندهای محبوب در سال 2020 به دلایل مختلف، از تغییر قوانین و استانداردها گرفته تا تغییر ذائقه مصرف کنندگان، با چالش های جدی روبرو خواهند شد. نحوه پاسخگویی و واکنش مدیران این شرکت ها به مشکلات پیش رو، سرنوشت آنها را رقم خواهد زد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| برخی از شرکت ها و برندهای محبوب در سال 2020 به دلایل مختلف، از تغییر قوانین و استانداردها گرفته تا تغییر ذائقه مصرف کنندگان، با چالش های جدی روبرو خواهند شد. نحوه پاسخگویی و واکنش مدیران این شرکت ها به مشکلات پیش رو، سرنوشت آنها را رقم خواهد زد.

Uber
سال 2019 برای Uber به سختی گذشت . از ماه مه 2019 به این سو، ارزش سهام شرکت حدود 30 درصد کاهش یافت تا شرکت ضرر و زیان بیش از 1 میلیارد دلاری را متحمل بشود. سال 2020 برای این شرکت مشکل ساز خواهد شد. این شرکت جهانی با چندین مشکل حقوقی روبرو بود. برای مثال در نوامبر 2019، مجوز فعالیت در لندن (یکی از بزرگترین بازارهای شرکت در اتحادیه اروپا) را از دست داد. مسوولین برخی شهرهای آمریکا نیز خواهان پرداخت حداقل حقوق و دستمزد به رانندگان می باشند. لازم به یادآوریست که Uber قبل از این، یعنی در سال 2015 مجوز فعالیت در دانمارک را از دست داد. Uber همچنین در سال 2016 بازار چین را ترک کرد.

Kraft Heinz
ارزش سهام این شرکت در ماه فوریه به شدت افت کرد. آنچه اوضاع را بدتر کرد، روبرو شدن با اتهام دستکاری در دفاتر مالی بود. سپتامبر 2019، شرکت خصوصی برزیلی 3G Capital، که یکی از سرمایه گذاران عمده شرکت می باشد، به ارزش 25 میلیون دلار سهام شرکت را فروخت و سبب کاهش 4 درصدی ارزش آن شد. شرکت معظم تولید کننده انواع سس، با مشکل جدی دیگر، یعنی تغییر ذائقه مصرف کنندگان و گرایش روزافزون ایشان به مصرف گزینه های سالم تر، روبرو می باشد.

Revlon
سودآوری غول تولید کننده محصولات آرایشی و زیبایی از مدت ها قبل سیر نزولی داشته است. طی آخرین سه ماهه سال، میزان فروش آن 8.9 درصد کاهش داشت. به نظر می رسد که این شرکت در حال از دست دادن سهم خود در بازار برندهای لوکس می باشد.

Bayer
شرکت آلمانی Bayer، تولید کننده آفت کش شیمیایی RoundUp سال گذشته نه تنها اعتبار و آبرویش را از دست داد، بلکه با ضرر و زیان مالی سنگین روبرو شد. این شرکت در چندین شکایت حقوقی مبنی بر سرطان زا بودن آفت کش حاوی glyphosate بازنده شد.

از 11 اکتبر به این سو، 42 هزار و 700 شکایت بر علیه شرکت به جریان افتاده است. این دعاوی حقوقی تا به این لحظه بیش از 30 میلیارد دلار برای شرکت هزینه داشت.

Gap Inc
شرکت آمریکایی یکی از شرکت هایی است که با مشکل افت شدید فروش روبرو شده است. با گرایش روز افزون مردم به خرید آنلاین، برندهایی مانند Gap، Banana Republic و بسیاری دیگر از برندها، ضرر و زیان سنگین را متحمل شده اند. حتی Old Navy، یکی از برندهای وابسته به Gap نیز با کاهش فروش دست به گریبان است.

Johnson & Johnson
یکی از بزرگترین شرکت های تولید کننده محصولات بهداشتی و دارویی ، سال دشواری را پشت سر گذاشته و دوران سختی را پیش رو دارد. این شرکت نیز همانند Bayer با ده ها شکایت حقوقی روبرو شد. این شرکت همچنین به دلیل نقش اش در ایجاد شدن بحران اعتیاد به داروهای مسکن مخدر تحت پیگرد قانونی قرار گرفته است.

Alitalia
شرکت هواپیمایی ملی ایتالیا به دلیل افزایش سرسام آور بهای سوخت و فشرده تر شدن رقابت بین شرکت های هواپیمایی بزرگ و شرکت های کوچک تر (عرضه کننده بلیط های ارزان قیمت) با مشکلات جدی دست به گریبان شده است. دولت ایتالیا تا به این لحظه میلیاردها دلار به شرکت هواپیمایی کمک مالی کرده است. اما علیرغم آن، آینده Alitalia مبهم به نظر می رسد.

 

منبع: iranjavan

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد