درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 29 خرداد 1403 - 23:26   

چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک

  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


ادامه ادامه مطلب یک

هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد

  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


ادامه ادامه مطلب دو

چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند

  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است
  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند
  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد
  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک
  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟
  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی
  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41325صفحه نخست » آموزش روابط عمومییکشنبه، 22 دی 1398 - 11:08
نحوه پیش بینی بازار آینده
امروز، دنیای تجارت با سرعت زیادی در حال تغییر است. به همین دلیل، پیش بینی بازار آینده به طور فزاینده دشوار خواهد بود. علاوه بر این، شرکت ها باید انتظار داشته باشند که این روند در آینده ادامه یابد.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| امروز، دنیای تجارت با سرعت زیادی در حال تغییر است. به همین دلیل، پیش بینی بازار آینده به طور فزاینده دشوار خواهد بود. علاوه بر این، شرکت ها باید انتظار داشته باشند که این روند در آینده ادامه یابد.


مفهوم استراتژی
شرکتها همواره از استراتژی برای دستیابی به اهداف سازمانی خود استفاده کرده اند. یک استراتژی خوب مبتنی بر داده ها و تجزیه و تحلیل های معتبر است. در حقیقت، اینها به درک موقعیت فعلی شرکت به منظور طراحی طرحی برای رسیدن از نقطه فعلی به مطلوب کمک می کنند.

بنابراین، شرکتها از استراتژی برای تعیین مسیری استفاده می کنند که به ارزیابی گزینه های جایگزین و تصمیم گیری کمک می کند. اساساً، استراتژی ترکیبی از اقدامات با هدف حل برخی از مشکلات یا دستیابی به یک هدف مطلوب است.

بدون داشتن یک استراتژی مناسب و کارآمد، آینده یک شرکت می تواند نامشخص و به احتمال زیاد شکست باشد.


مفهوم چابکی
امروز، عنصر اصلی موفقیت، برنامه ریزی نیست بلکه چابکی است. در حقیقت، یک شرکت پس از تعریف استراتژی، مجموعه ای از پروژه های استراتژیک ایجاد می کند. این پروژه ها بطور مداوم تکامل می یابند، زیرا کسب و کار می آموزد چه چیزی کار می کند و چه چیزهایی کارایی ندارد.

علاوه بر این، ارزیابی و انطباق مداوم برنامه ها همراه با تغییر در محیط، بسیار مهم است. بعضی اوقات، ممکن است لازم باشد برخی از تغییرات را رد کرد. ارزیابی برنامه ها به سازمان ها اجازه می دهد تا به سرعت با چشم اندازها، احتمالات و مشکلات جدید پیش بینی و سازگار شوند.

اکنون بیش از هر زمان دیگر مهم است که شرکت ها قادر به شناسایی و نظارت بر تغییرات در محیط های تجاری خود باشند. شرکتها باید فرصتها و تهدیدها را ببینند. در حقیقت، تنها شرکت هایی که قادر به درک پویایی در حال تغییر در صنایع خود هستند، در درازمدت زنده می مانند.


یادت باشه
شرکت ها به منظور توسعه توانایی تصمیم گیری در هر شرایط مناسبی، نیاز به داده ها برای تجزیه و تحلیل، بسته بندی و به اشتراک گذاری در سراسر شرکت دارند.

 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)


 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟


  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی


  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی


  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد