درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 8 اردیبهشت 1403 - 15:40   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان
  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر
  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت
  مزایای استفاده از دیوار رسانه‌ای در یک رویداد روابط‌عمومی
  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید
  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی
  تبلیغات فریبنده: تقویت روابط‌عمومی دیجیتال و امنیت تبلیغات حیاتی است
  پایان وب؟ چه خبر است؟
  عصر جمینی
  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41323صفحه نخست » آموزش روابط عمومیجمعه، 12 شهریور 1400 - 11:32
نحوه انتخاب موضوع مناسب برای گفتار شما
قبل از نوشتن یک سخنرانی، باید موضوع مناسب را انتخاب کنید. پیدا کردن بهترین موضوع برای مخاطبان شما دشوار است. علاوه بر این، همچنین می تواند زمان بیشتری را از آنچه انتظار می رود، ببرد.
  

 

قبل از نوشتن یک سخنرانی، باید موضوع مناسب را انتخاب کنید. پیدا کردن بهترین موضوع برای مخاطبان شما دشوار است. علاوه بر این، همچنین می تواند زمان بیشتری را از آنچه انتظار می رود، ببرد.

برای انتخاب موضوع برای سخنرانی می توانید به دو منبع اطلاعات عمومی مراجعه کنید: تجربه شخصی و مواد مرجع.


تجربه شخصی
هر چه درگیری شخصی، علاقه و اشتیاق شما به یک سخنرانی بیشتر شود، احتمال دارد اشتیاق مخاطبان شما را هم بیشتر کند.

در اینجا چند نمونه از مباحث و تجربه های شخصی که ایده هایی را ایجاد می کنند آورده شده است:

علاقه ها: ورزش، سرگرمی، مسافرت.
شغل: فرآیندهای تجاری، اخلاق، سرمایه گذاری یا بازنشستگی.
خانواده: اجداد، بینش های فرزندآوری، ازدواج یا سنت ها.
آموزش: عادات مطالعه، دستاوردها، معلمان به یاد ماندنی و سایر موضوعات.

مواد مرجع


می توانید ایده های نامحدودی را در اینترنت پیدا کنید. همچنین می توانید از کتابخانه عمومی اطراف محل زندگی خود دیدن کنید.

در واقع، شما موارد الهام بخش زیادی را در این زمینه خواهید یافت:

وب سایت ها: سایت های رسانه ای، تحقیقات دانشگاهی، سایت های پزشکی و غیره.
کتاب ها: بررسی ژانرهای مختلف، امکان نوشتن مجدد.
مجلات: روندهای اقتصادی، داستانهای مورد علاقه انسان، اکتشافات در علم و سرگرمی.
روزنامه ها: رویدادهای جاری، نظرات، سرمقاله ها، مسافرت ها و تبلیغات.

بهترین موضوع را برای سخنرانی خود انتخاب کنید


سپس باید بفهمید که کدام یک از ایده های شما جذاب ترین مورد برای مخاطبان شماست. پس از انتخاب موضوع سخنرانی، می توانید نوشتن سخنان خود را شروع کنید.

یادت باشه


پیدا کردن بهترین موضوع برای سخنرانی می تواند دشوار باشد. خوشبختانه، تکنیک هایی وجود دارد که می توانید از آنها در انتخاب یک موضوع عالی با حداقل تلاش استفاده کنید.

 

 

 

 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 


 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی


  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت


  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد