درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 17:26   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چند نکته کلیدی برای تغییر نام تجاری موفق
  فراتر از میدان نبرد: بازاندیشی پویایی روزنامه‌نگار- روابط‌عمومی در رسانه‌های مدرن
  روابط‌عمومی سنتی را فراموش کنید
  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما
  چند نکته مهم در پرامپت‌نویسی
  کمپین‌های داده
  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41323صفحه نخست » آموزش روابط عمومیجمعه، 12 شهریور 1400 - 11:32
نحوه انتخاب موضوع مناسب برای گفتار شما
قبل از نوشتن یک سخنرانی، باید موضوع مناسب را انتخاب کنید. پیدا کردن بهترین موضوع برای مخاطبان شما دشوار است. علاوه بر این، همچنین می تواند زمان بیشتری را از آنچه انتظار می رود، ببرد.
  

 

قبل از نوشتن یک سخنرانی، باید موضوع مناسب را انتخاب کنید. پیدا کردن بهترین موضوع برای مخاطبان شما دشوار است. علاوه بر این، همچنین می تواند زمان بیشتری را از آنچه انتظار می رود، ببرد.

برای انتخاب موضوع برای سخنرانی می توانید به دو منبع اطلاعات عمومی مراجعه کنید: تجربه شخصی و مواد مرجع.


تجربه شخصی
هر چه درگیری شخصی، علاقه و اشتیاق شما به یک سخنرانی بیشتر شود، احتمال دارد اشتیاق مخاطبان شما را هم بیشتر کند.

در اینجا چند نمونه از مباحث و تجربه های شخصی که ایده هایی را ایجاد می کنند آورده شده است:

علاقه ها: ورزش، سرگرمی، مسافرت.
شغل: فرآیندهای تجاری، اخلاق، سرمایه گذاری یا بازنشستگی.
خانواده: اجداد، بینش های فرزندآوری، ازدواج یا سنت ها.
آموزش: عادات مطالعه، دستاوردها، معلمان به یاد ماندنی و سایر موضوعات.

مواد مرجع


می توانید ایده های نامحدودی را در اینترنت پیدا کنید. همچنین می توانید از کتابخانه عمومی اطراف محل زندگی خود دیدن کنید.

در واقع، شما موارد الهام بخش زیادی را در این زمینه خواهید یافت:

وب سایت ها: سایت های رسانه ای، تحقیقات دانشگاهی، سایت های پزشکی و غیره.
کتاب ها: بررسی ژانرهای مختلف، امکان نوشتن مجدد.
مجلات: روندهای اقتصادی، داستانهای مورد علاقه انسان، اکتشافات در علم و سرگرمی.
روزنامه ها: رویدادهای جاری، نظرات، سرمقاله ها، مسافرت ها و تبلیغات.

بهترین موضوع را برای سخنرانی خود انتخاب کنید


سپس باید بفهمید که کدام یک از ایده های شما جذاب ترین مورد برای مخاطبان شماست. پس از انتخاب موضوع سخنرانی، می توانید نوشتن سخنان خود را شروع کنید.

یادت باشه


پیدا کردن بهترین موضوع برای سخنرانی می تواند دشوار باشد. خوشبختانه، تکنیک هایی وجود دارد که می توانید از آنها در انتخاب یک موضوع عالی با حداقل تلاش استفاده کنید.

 

 

 

 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 


 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی سنتی را فراموش کنید


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  چند نکته کلیدی برای تغییر نام تجاری موفق


  فراتر از میدان نبرد: بازاندیشی پویایی روزنامه‌نگار- روابط‌عمومی در رسانه‌های مدرن


  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد