درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 05:33   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41310صفحه نخست » آموزش روابط عمومیچهارشنبه، 18 دی 1398 - 07:40
همه چیز شروع می شود قبل از اینکه حرف اول را بزنیم
هربار که با مردم تعامل برقرار می کنیم قبل از اینکه حرف اول را بزنیم ارتباط برقرار می کنیم. در واقع، این یک واقعیت است که ما دائماً هنگام مکالمه با افراد، پیام های غیر کلامی می فرستیم. این نیز وقتی اتفاق می افتد که در ملاء عام صحبت می کنیم.
  


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| هربار که با مردم تعامل برقرار می کنیم قبل از اینکه حرف اول را بزنیم ارتباط برقرار می کنیم. در واقع، این یک واقعیت است که ما دائماً هنگام مکالمه با افراد، پیام های غیر کلامی می فرستیم. این نیز وقتی اتفاق می افتد که در ملاء عام صحبت می کنیم.

وقتی در ملاء عام صحبت می کنید، هدف شما برقراری ارتباط است. به عنوان یک سخنران برای شما مهم است که بدانید عناصر اصلی برای ارتباط موثر پیام شما چیست.


چگونه یک سخنران معتبر شوید
برای تبدیل شدن به یک سخنران معتبر، باید شور و اشتیاق خود را با انجام اقدامات خود از آنچه می گویید پشتیبانی کند. اگر این قانون ساده را رعایت نکنید، نتایج می تواند فاجعه بار باشد.

در حقیقت، وقتی شما در ملاء عام صحبت می کنید، مردم هم درباره شما و هم برای گفتار شما داوری می کنند. اگر آنها از صداقت شما اطمینان نداشته باشند، بعید به نظر می رسد پیام شما را بپذیرند.

هنگام سخنرانی، شنوندگان از حس بصری خود استفاده می کنند تا تشخیص دهند که آیا شما صمیمانه هستید و از همه مهمتر آیا به آنها اهمیت می دهید یا خیر.


از بدن خود استفاده کنید تا حد ممکن موثر باشد
برای شما بسیار مهم است که بخاطر بسپارید که رفتار غیر کلامی شما با شما واضح تر از سخنان شما ارتباط برقرار می کند.

اصولاً، هدف گفتار شما (برای اطلاع رسانی، ترغیب، سرگرمی، ایجاد انگیزه و غیره) چیست، زبان بدن شما باید مطابق آنچه می گویید باشد.


یادت باشه
بدن شما می تواند تفاوت بین گفتار معمولی و سخنرانی برجسته را ایجاد کند. به همین دلیل باید به خاطر داشته باشید که همه چیز از قبل از گفتن اولین کلمه سخنان شما شروع می شود.

 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد