درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 01:31   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41307صفحه نخست » ادامه مطلب چهاریکشنبه، 15 دی 1398 - 22:11
اجرا: انضباط در مورد انجام کارها
هنگامی که شرکت ها نتوانند به وعده های خود عمل کنند، بیشترین توضیح این است که استراتژی مدیرعامل اشتباه بوده است. اما استراتژی به خودی خود غالباً علت نیست. اکثر اوقات استراتژی ها شکست می خورند زیرا به خوبی اجرا نمی شوند.
  

  شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| رهبرانی که "فرهنگ اجرا" را ایجاد می کنند روی پنج مورد اصلی تمرکز می کنند:
 
 1. آنها اولویت های خاصی را برای مشاغل خود انتخاب می کنند و جدول زمانی مشخص برای رسیدن به آنها تعیین می کنند.
 
 2- آنها پروژه ها را به افراد و گروه های مناسب اختصاص می دهند - کسانی که می شناسند می توانند آنها را اجرا کنند.
 
 3. آنها نقاط عطف تعیین کرده و بررسی های موقت سخت را انجام می دهند.
 
 4- آنها عملکرد مردم را مطابق با نتیجه پروژه ها از جمله اهداف موقتی اندازه گیری می کنند.
 
 5- آنها همه چیز را از اولویت های اصلی گرفته تا نقطه عطف و اندازه گیری های عملکرد، به اطلاعات خارجی که منعکس کننده واقعیت های بازار هستند، پیوند می دهند.
 
 هنگامی که شرکت ها نتوانند به وعده های خود عمل کنند، بیشترین توضیح این است که استراتژی مدیرعامل اشتباه بوده است. اما استراتژی به خودی خود غالباً علت نیست. اکثر اوقات استراتژی ها شکست می خورند زیرا به خوبی اجرا نمی شوند.
 
 هیچ شرکتی نمی تواند تعهدات خود را انجام دهد یا به خوبی سازگار با تغییر باشد، مگر اینکه همه رهبران نظم و انضباط را در همه سطوح اجرا کنند. اجرا باید بخشی از استراتژی یک شرکت و اهداف آن باشد. این حلقه مفقودالاثر بین آرزوها و نتایج است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد