درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 18:03   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41288صفحه نخست » گردهمایی های روابط عمومیجمعه، 13 دی 1398 - 23:16
اشتراک تجارب و ایده ها گامی برای هم افزایی توانمندی های روابط عمومی ها
موسی الرضا شبرنگی کارشناس ارشد روابط عمومی - اگر روابط عمومی ها بخواهند دارای نقش محوری در فرایند تصمیم گیری سازمان ها داشته باشند، باید همگام با پیشرفت های علم و تکنولوژی، زمینه و بستری مناسب را برای ارتقای توانمندی ها و فعالیت های خود فراهم کنند و این ممکن نخواهد شد مگر بواسطه بهره گیری هنرمندانه از ایده ها و تجاربی که سایر کارگزاران روابط عمومی در مسیر فعالیت های خود بدان دست یافته اند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| با وجود آنکه روابط‌عمومیها به فراخور نوع فعالیت سازمان متبوع خود در دسته بندی های به ظاهر متفاوتی قرار می گیرند اما بنا بر فلسفه و ذات ماهوی خود از اشتراکات بسیاری برخوردارند.

 

هنگامی که سخن از برقراری تفاهم و ایجاد نگرش مثبت از سازمان نزد مخاطب مطرح است، زمانی که ارایه تصویر مطلوب از سازمان مطمح نظر است و یا هنگامی که یک روابط عمومی می کوشد تا در در قالب فرایندی مستمر به توسعه و تقویت ارتباطات درون سازمانی خود بپردازد، دیگر مهم نیست که رسالت و وظیفه اصلی سازمان در حوزه اقتصادی یا خدماتی و تجاری و هر حوزه دیگری باشد.


آنچه مهم است بهره گیری از تجارب و ایده هایی است که در یک روابط عمومی دیگر برای تحقق بخشی از رسالت های نهاد روابط عمومی رخ داده و می توان با الهام گرفتن از آن، در سازمانی دیگر تجارب کسب شده را به کار بست.


اگر روابط عمومی ها بخواهند دارای نقش محوری در فرایند تصمیم گیری سازمان ها داشته باشند، باید همگام با پیشرفت های علم و تکنولوژی، زمینه و بستری مناسب را برای ارتقای توانمندی ها و فعالیت های خود فراهم کنند و این ممکن نخواهد شد مگر بواسطه بهره گیری هنرمندانه از ایده ها و تجاربی که سایر کارگزاران روابط عمومی در مسیر فعالیت های خود بدان دست یافته اند.


در اصل هنر مدیر خلاق در روابط عمومی، استفاده از خلاقیت و ایده های دیگران و پیدا کردن ذهن های خلاق است تا با تجربه محوری و ترکیب آن با ایده های جدید فضایی بیافریند که خودش بتواند خلاق باشد و افراد سازمان را هم نیز برای خلق ایده تحریک کند.


مدیریت و برنامه ریزی راهبردی بدون تکیه بر ایده های نو و تجربه های ناب معمولا ضعیف، ناکارامد و آینده نگرانه نخواهد بود. از طرف دیگر، ایده پردازی و تجربه محوری نیز نیازمند مدیریت قوی، انعطاف پذیر و مدبرانه است بدیهی است ارایه تجربه ها و ایده های جدید می تواند مدیریت و برنامه ریزی را تقویت کند و مدیریت قوی نیز نیازمند چنین تجربه ها و ایده های جدید است.


اشتراک گذاری ایده ها و تجارب اهالی هنر هشتم در حل ابهامات، دستیابی به راهکار های نوین برای حل مشکلات و بحران ها و حرکت به سمت سلامت و تعالی سازمان ها بسیار موثر و مفید خواهد بود و پیوند میان تمام روابط عمومی ها با یکدیگر را می توان حرکتی به سمت روابط عمومی بهتر، شفاف تر، کارآمدتر و با بهره وری بالاتر قلمداد کرد.


اما باید بخاطر داشت پیوند عمیق و نگرش های فراسازمانی؛ هنگامی متجلی می شود که آنها از مرحله همدلی با یکدیگر گذر کرده اند. در این مرحله انسان ها به سرنوشت یکدیگر حساس بوده و در جهت رشد یکدیگر می کوشند و هر کسی خود را پل پیروزی دیگری قرار می دهد و در نهایت سبب می شود جریانی از علم و دانش و تجربیات میان آنها جاری شود که همین مسئله، زمینه ساز نوآوری، خلاقیت و نمود و مصداقی از تجربه محوری خواهد بود.


زمینه سازی و بسترسازی در میان روابط عمومی ها و ایجاد محملی برای انتقال تجارب و ایده ها در زمره الزامات و ضرورت های مهم بشمار می رود تا در این گذر، تجارب کسب شده، ایده های به اجرا درآمده و روش هایی که آزمون خود را پس داده اند در معرض دید سایر دست اندرکاران روابط عمومی قرار گیرد.


شانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران می کوشد چنین محملی باشد برای اشتراک تجارب و ایده ها با هدف هم افزایی توانمندی های روابط عمومی های کشور.
 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد