درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 03:49   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41274صفحه نخست » اخبار روابط‌عمومیچهارشنبه، 11 دی 1398 - 18:42
رئیس روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران تاکید کرد؛ حرکت روابط عمومی‌های شرکت ملی گاز در جهت خدمت رسانی به مردم
رئیس روابط‌عمومی شرکت ملی گاز ایران گفت: از روابط عمومی‌های صنعت انتظار میرود با تلفیق دانش و مهارت در جهت تعالی سازمانی شرکت ملی گاز و خدمت رسانی به مردم گام بردارند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| رئیس روابط‌عمومی شرکت ملی گاز ایران گفت: از روابط عمومی‌های صنعت انتظار میرود با تلفیق دانش و مهارت در جهت تعالی سازمانی شرکت ملی گاز و خدمت رسانی به مردم گام بردارند.


به گزارش شارا، حرکت روابط عمومی‌های شرکت ملی گاز در جهت خدمت رسانی به مردمبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمد عسگری رئیس روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران در نشست تخصصی آموزشی روسای روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران که در مشهد برگزار شد گفت: این نشست فرصت مناسبی بود تا موانع و مشکلات، نقاط ضعف و قوت، تهدید‌ها و فرصت‌ها مورد بحث و تبادل نظر قرار بگیرد و راهکار‌های لازم برای توسعه هماهنگی‌ها شناسایی و ارائه گردد.

او با بیان اینکه تلاش مدیران و کارکنان واحد‌های روابط عمومی خدمت به مردم و سرافرازی نظام مقدس جمهوری اسلامی است، تصریح کرد: شرکت ملی گاز ایران با افتخار در همه بخش‌ها حضور پیدا کرده و افتخار دولت‌ها و نظام اسلامی است و با توجه به وظایفی که بر عهده همکاران ما گذاشته شده و خدمت رسانی به مردم و صنایع در بخش‌های مختلف کشور، نمره قابل قبولی را اخذ نموده است.

رئیس روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران با بیان اینکه مشکلات عدیده در روابط عمومی‌ها خللی در فعالیت‌ها وارد نکرده است، گفت: از مدیران روابط عمومی و همکاران انتظار داریم با وجود کاستی‌های موجود، در جهت تعالی سازمانی و رو به جلو حرکت کنند و این موضوع مستلزم برنامه ریزی جامع در این زمینه است.

عسگری ادامه داد: ۷۵ درصد سبد انرژی کشور متعلق به صنعت گاز است و این موضوع اهمیت حضور صنعت در کشور را نشان می‌دهد.

او تصریح کرد: شرکت ملی گاز ایران با افتخار و سرافرازی و بدون هیچ گونه خدشه‌ای به ماموریت خود رسیدگی می‌کند و می‌طلبد روابط عمومی‌ها در حوزه اطلاع رسانی فعالیت‌ها گام‌های بیشتری بردارند.

رئیس روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران گفت: در حال حاضر ظرفیت لازم جهت انتقال ۹۰۰ میلیون مترمکعب در شبکه گاز کشور وجود دارد.

عسگری با اشاره به تحولات صریح و گسترده در حوزه روابط عمومی ادامه داد: روابط عمومی‌ها اگر بخواهند در این عرصه مفید واقع شوند و پا به پای پیشرفت‌های کشور در حوزه گازرسانی حرکت کنند نیازمند خانه تکانی بوده و باید با تلفیق دانش و مهارت در جهت اهداف صنعت گاز گام بردارند.

او تصریح کرد: با تشکیل اتاق فکر در واحد روابط عمومی ستاد شرکت ملی گاز و شرکت‌های گاز استانی، پالایشی و خطوط انتقال، سعی کرده ایم این تصمیمات جمعی باشد و مورد بررسی قرار بگیرد.

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد