درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 11 خرداد 1403 - 20:39   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41258صفحه نخست » روابط عمومی ایرانیسه شنبه، 10 دی 1398 - 09:43
روابط عمومی؛ طبل بزرگ زیر پای چپ...
غلامرضا شمس ناتری کارشناس روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران نوشهر - آنان که خدمت زبر پرچم یا همان سربازی را گذراندند نیک به یاد دارند برای انجام رژه و هماهنگی گروه رژه رونده با گروه موزیک، می باید با صدای طبل بزرگ پای چپ خود را به زمین فرود آورند تا این هارمونی و هماهنگی جلوه بصری و شنیداری مناسبی پیدا کند. غرض از یادآوری این مطلب نگاهی گذرا به روابط‌عمومی است، جایی که باید در یک دستگاه اداری و سازمانی این هارمونی چنان باشد که هم صدایی طبل و پا بتواند گوش نواز و مناسب جلوه نماید.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| آنان که خدمت زبر پرچم یا همان سربازی را گذراندند نیک به یاد دارند برای انجام رژه و هماهنگی گروه رژه رونده با گروه موزیک، می باید با صدای طبل بزرگ پای چپ خود را به زمین فرود آورند تا این هارمونی و هماهنگی جلوه بصری و شنیداری مناسبی پیدا کند.


غرض از یادآوری این مطلب نگاهی گذرا به روابط‌عمومی است، جایی که باید در یک دستگاه اداری و سازمانی این هارمونی چنان باشد که هم صدایی طبل و پا بتواند گوش نواز و مناسب جلوه نماید.


چه اینکه اگر به هر دلیل این نظم فرو ریزد نه آن صدا و نه آن تصویر خوشایند کسی نخواهد بود.


شاید نقش روابط عمومی را باید در این ویژگی ملاحظه و مورد امعان نظر قرار داد.


ضرورت هماهنگی و برنامه ریزی در روابط عمومی در واقع کوبیدن همان گام چپ است تا برای مخاطبان درون و برون سازمان تداعی گر سپردن امور سازمانی در بعد اطلاع رسانی و غیره برای روابط عمومی باشد.


این روابط عمومی است که می تواند با کار کارشناسی دقیق و موشکافانه شرایطی را فراهم آورد که چهره یی موجه برای سازمان خود در نزد مخاطبان بسازد.


چه خوب است مدیران با بها دادن به روابط عمومی ها این هارمونی را بوجود آورده و بیش از پیش بر نقش روابط عمومی به خودباوری رسیده و موجبات ارتقا و بقای سازمان خود را در نزد مخاطبان و افکار عمومی فراهم سازند.


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد