درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 8 اردیبهشت 1403 - 14:45   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر
  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت
  مزایای استفاده از دیوار رسانه‌ای در یک رویداد روابط‌عمومی
  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید
  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی
  تبلیغات فریبنده: تقویت روابط‌عمومی دیجیتال و امنیت تبلیغات حیاتی است
  پایان وب؟ چه خبر است؟
  عصر جمینی
  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی
  مدل قدرتمند هوش مصنوعی جدید، گفتار را به متن، حتی اصطلاحات تخصصی شرکت شما، به دقت تبدیل می‌کند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41258صفحه نخست » روابط عمومی ایرانیسه شنبه، 10 دی 1398 - 10:19
روابط عمومی؛ طبل بزرگ زیر پای چپ...
غلامرضا شمس ناتری کارشناس روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران نوشهر - آنان که خدمت زبر پرچم یا همان سربازی را گذراندند نیک به یاد دارند برای انجام رژه و هماهنگی گروه رژه رونده با گروه موزیک، می باید با صدای طبل بزرگ پای چپ خود را به زمین فرود آورند تا این هارمونی و هماهنگی جلوه بصری و شنیداری مناسبی پیدا کند. غرض از یادآوری این مطلب نگاهی گذرا به روابط‌عمومی است، جایی که باید در یک دستگاه اداری و سازمانی این هارمونی چنان باشد که هم صدایی طبل و پا بتواند گوش نواز و مناسب جلوه نماید.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| آنان که خدمت زبر پرچم یا همان سربازی را گذراندند نیک به یاد دارند برای انجام رژه و هماهنگی گروه رژه رونده با گروه موزیک، می باید با صدای طبل بزرگ پای چپ خود را به زمین فرود آورند تا این هارمونی و هماهنگی جلوه بصری و شنیداری مناسبی پیدا کند.


غرض از یادآوری این مطلب نگاهی گذرا به روابط‌عمومی است، جایی که باید در یک دستگاه اداری و سازمانی این هارمونی چنان باشد که هم صدایی طبل و پا بتواند گوش نواز و مناسب جلوه نماید.


چه اینکه اگر به هر دلیل این نظم فرو ریزد نه آن صدا و نه آن تصویر خوشایند کسی نخواهد بود.


شاید نقش روابط عمومی را باید در این ویژگی ملاحظه و مورد امعان نظر قرار داد.


ضرورت هماهنگی و برنامه ریزی در روابط عمومی در واقع کوبیدن همان گام چپ است تا برای مخاطبان درون و برون سازمان تداعی گر سپردن امور سازمانی در بعد اطلاع رسانی و غیره برای روابط عمومی باشد.


این روابط عمومی است که می تواند با کار کارشناسی دقیق و موشکافانه شرایطی را فراهم آورد که چهره یی موجه برای سازمان خود در نزد مخاطبان بسازد.


چه خوب است مدیران با بها دادن به روابط عمومی ها این هارمونی را بوجود آورده و بیش از پیش بر نقش روابط عمومی به خودباوری رسیده و موجبات ارتقا و بقای سازمان خود را در نزد مخاطبان و افکار عمومی فراهم سازند.


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی


  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت


  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


  مزایای استفاده از دیوار رسانه‌ای در یک رویداد روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد