درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 02:59   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41252صفحه نخست » خبر یکدوشنبه، 9 دی 1398 - 12:02
مشاور روابط عمومی مدیر عامل بانک توسعه تعاون: روابط عمومی کارآمد موجب اعتلای سازمان می شود
سعید معادی مشاور مدیر عامل و مدیر امور روابط‌عمومی و حوزه مدیریت بانک توسعه تعاون گفت: روابط عمومی کارآمد موجب اعتلای سازمان می شود.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| سعید معادی مشاور مدیر عامل و مدیر امور روابط‌عمومی و حوزه مدیریت بانک توسعه تعاون گفت: روابط عمومی کارآمد موجب اعتلای سازمان می شود.
 
 به گزارش اقتصادملت و به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، سعید معادی مشاور مدیر عامل و مدیر امور روابط عمومی و حوزه مدیریت بانک توسعه تعاون در کارگاه آموزشی کارشناسان روابط عمومی استانها که با حضور مدیر عامل و اعضای هیات مدیره بانک توسعه تعاون برگزار شد اظهار داشت: روابط عمومی زنگار گرفته نمی تواند به خوبی محصولات و خدمات سازمان را انعکاس دهد، از این رو شفافیت عملکرد و اطلاع رسانی مناسب در انعکاس بهینه خدمات بانک بسیار حائز اهمیت است.
 
 وی در همین رابطه افزود: اطلاع یابی از جریان های اطلاعاتی و عملکردی سازمان در ایفای نقش وظایف بسیار مهم است. معادی با اشاره به نقش مهم روابط عمومی در ارزش آفرینی و اعتماد آفرینی در میان ذینفعان و مشتریان افزود: ایجاد جریان آزاد اطلاعات و زمینه سازی برای تحقق بخش مهمی از حقوق شهروندی و سازمانی در زمره ماموریت های همکاران روابط عمومی می باشد و دفاع از حقوق مردم و صیانت از حقوق سازمان از تکالیف ارزنده این عزیزان است.
 
 معادی رصد و آگاهی از دیدگاهها، نقطه نظرات جامعه هدف و عموم مردم را از مهمترین کارکردهای روابط عمومی دانست و افزود: روابط عمومی کارآمد موجب ارتقا و تعالی سازمان می شود و در صورت ناکارآمدی این واحد، ممکن است سازمان به اضمحلال برود.
 
 مدیر روابط عمومی و حوزه مدیریت بانک توسعه تعاون نقش همکاران روابط عمومی این بانک در انعکاس عملکرد این بانک در طرحهای ملی را اثر گذار دانست و ابراز امیدواری نمود با تلاش همکاران روابط عمومی، اطلاع رسانی خدمات بانک در طرحهای ملی و تکالیف دولتی مداومت یابد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد