درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 12:30   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41226صفحه نخست » مدیریت روابط عمومیشنبه، 14 دی 1398 - 11:24
دامنه برنامه، کارهایی را که باید انجام شود توصیف می کند
دامنه، کار برنامه را توصیف می کند. دامنه برنامه کار، کل برنامه و مرزهای کلی آن را توصیف می کند. هر پروژه از برنامه باید محدوده کاری خاص خود را توصیف کند. در حقیقت، هر یک از آنها در اهداف کلی برنامه نقش دارند.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| دامنه، کار برنامه را توصیف می کند. دامنه برنامه کار، کل برنامه و مرزهای کلی آن را توصیف می کند. هر پروژه از برنامه باید محدوده کاری خاص خود را توصیف کند. در حقیقت، هر یک از آنها در اهداف کلی برنامه نقش دارند.

برای مستند سازی دامنه برنامه می توانید از نقشه های راه، روایت ها، گرافیک و هر سند توصیفی دیگر استفاده کنید. به طور کلی، مستندات دامنه بیشتر بهتر از کمتر است. مهم است که مطالب واضح باشد و توضیحات در هر سطح توصیف کننده چه چیزی باید توسعه یابد، باشد.

بسیاری از تیم های برنامه از ابزارهای گرافیکی برای نشان دادن جریان برنامه ریزی شده استفاده می کنند. به طور کلی، مهمترین چیز، استفاده از فرمتهایی است که دستیابی به آنها و درک آن آسان است.

اسناد دامنه را در مخزن ذخیره کنید
پس از آماده شدن اولین اسناد، باید آنها را در جایی در سیستم اطلاعات برنامه خود ذخیره کنید. در واقع، ذخیره اسناد در یک مخزن برای پیگیری وضعیت آنها مهم است.

علاوه بر این، بسیار مهم است که همه اسناد قابل رویت برای همه ذینفعان باشند. به طوری که افرادی که در برنامه سهمی دارند، مرتباً از مرحله و وضعیت برنامه مطلع شوند.

مهم است که همه مشارکت کنندگان برنامه دسترسی به داده های برنامه را داشته باشند. علاوه بر این، لازم است نسخه های اسناد را ذخیره کنید. به این ترتیب، هر بار که بخواهید تغییر دهید، یک نسخه از سند دارید.

برای اعتبار سنجی دامنه خود از نمونه های اولیه استفاده کنید
نمونه های اولیه کار، نمایانگر راه حل یک برنامه است. آنها به صرفه جویی در وقت و هزینه و کاهش مشکلات هنگام اجرا کمک می کنند. علاوه بر این، نمونه های اولیه به شما کمک می کنند تا قبل از اجرای برنامه، ساختار و معماری برنامه را نشان دهید.

نمونه های اولیه به ذینفعان اجازه می دهد دامنه برنامه را بررسی کنند و درباره آن تصمیم گیری کنند.

یادت باشه
اسناد محدوده برنامه ها برای توصیف کار کل برنامه، آگاهی دادن ذینفعان در مورد وضعیت برنامه و به دلایل دیگر از اهمیت بسیاری برخوردار است.

 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد