درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 - 23:14   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌ای برای گفتگو، تبادل نظر و تقویت روابط‌عمومی
  انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط‌عمومی
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41224صفحه نخست » اخبار روابط‌عمومیشنبه، 14 دی 1398 - 08:00
برنامه ها پیچیده تر از پروژه ها هستند
برنامه گروهی از پروژه های مرتبط است که از مزایای یکسان و اهداف استراتژیک برخوردارند. به همین دلیل، برخی سازمان ها این پروژه ها را به صورت هماهنگ مدیریت می کنند تا احتمال به دست آوردن مزایای مورد انتظار را افزایش دهند.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| برنامه گروهی از پروژه های مرتبط است که از مزایای یکسان و اهداف استراتژیک برخوردارند. به همین دلیل، برخی سازمان ها این پروژه ها را به صورت هماهنگ مدیریت می کنند تا احتمال به دست آوردن مزایای مورد انتظار را افزایش دهند.

برنامه ها پیچیده است
امروزه برنامه ها به دلایل مختلف پیچیده تر از گذشته می شوند.

به عنوان مثال، ما با مشکلات بسیار فنی روبرو هستیم که نیاز به تخصص بیشتری دارد. برنامه ها اهداف استراتژیک را دنبال می کنند و آنها فقط اهداف مرتبط با کار مانند ساخت سد را دنبال نمی کنند.

یکی دیگر از عواملی که می تواند پیچیدگی یک برنامه را تعیین کند تعداد افرادی است که درگیر آن هستند. در حقیقت، یک برنامه می تواند بسیاری از ذینفعان را تحت تأثیر قرار دهد. هر ذینفع نیاز خود را دارد که باید مدیریت شود.

در حقیقت، تعامل بین زیر سیستم ها و مؤلفه ها برای تجزیه و تحلیل و درک آنها دشوار است.

یک روش مؤثر برای مدیریت پیچیدگی برنامه
یک رویکرد برای مقابله با پیچیدگی برنامه ها، برنامه ریزی است. در حقیقت، برنامه ها شامل چندین طرح پروژه هستند. استفاده از این برنامه ها برای سازماندهی کار برنامه می تواند راهی مؤثر برای مدیریت پیچیدگی برنامه باشد.

برنامه ریزی برنامه عمدتاً بر ارتباطاتی که پروژه های مرتبط را با یکدیگر مرتبط می سازند برای ایجاد برنامه متمرکز است. این اتصالات رابط نامیده می شوند. یادآوری این نکته مفید است که، برنامه ریز پروژه بر فعالیت ها، وظایف و موارد دیگر تمرکز دارد.

مدیریت برنامه مؤثر در ایجاد برنامه هایی که در کوتاه مدت مفید هستند، تمرکز دارد.

یادت باشه
پرداختن به پیچیدگی برنامه با اتخاذ فرآیندها و ابزارهای مناسب آغاز می شود. در حقیقت، روش های غیررسمی ممکن است برای پروژه های کوچک کافی باشد. برای برنامه ریزی برنامه ها بسیار مهم است که برنامه های کاربردی تخصصی، شبکه ای و ارتباطاتی را به کار بگیرید.

 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد