درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 3 خرداد 1403 - 09:16   

هوشمندتر کار کنید - یاد بگیرید، رشد کنید و الهام بگیرید.

  هوشمندتر کار کنید - یاد بگیرید، رشد کنید و الهام بگیرید.


ادامه ادامه مطلب یک

رشد قارچی کارخانه‌های کاغذ؛ علم در معرض خطر!

  رشد قارچی کارخانه‌های کاغذ؛ علم در معرض خطر!


ادامه ادامه مطلب دو

مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر

  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر


ادامه ادامه مطلب سه

افسانه های شکسته اقتصاد جهانی: بررسی عمیق

  افسانه های شکسته اقتصاد جهانی: بررسی عمیق


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چگونه یک طرح کسب‌وکار اساسی بنویسیم
  درس‌هایی از نقل قول الیور وندل هلمز برای روابط‌عمومی: خطرات بدفهمی در روابط‌عمومی
  مرکز تحقیقات پیو: اینترنت در حال ناپدید شدن است
  رشد قارچی کارخانه‌های کاغذ؛ علم در معرض خطر!
  هوش مصنوعی گوگل: نمایش تبلیغات را در کادرهای خلاصه نتایج جستجو خود آغاز می‌کند
  سام آلتمن چه کسی است؟ نگاهی به درون مردی که پشت پرده اوپن‌ای‌آی است
  هوشمندتر کار کنید - یاد بگیرید، رشد کنید و الهام بگیرید.
  5 استراتژی برای بهبود سلامت روان در محل کار
  دیپ‌فیک و فیک: بررسی تفاوت‌ها و شباهت‌ها
  درس‌هایی از نقل قول مارتین لوتر کینگ برای روابط‌عمومی: ترس از تغییر، مانعی برای پیشرفت در روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41223صفحه نخست » مدیریت روابط عمومیجمعه، 13 دی 1398 - 07:51
روش ارزیابی عدم اطمینان برنامه
برای ارزیابی عدم اطمینان برنامه می توان از یک تکنیک خاص استفاده کرد. در واقع، در این حالت، متداول ترین تکنیک برای ارزیابی عدم اطمینان پروژه یا برنامه، تکنیک سه نقطه است.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| برای ارزیابی عدم اطمینان برنامه می توان از یک تکنیک خاص استفاده کرد. در واقع، در این حالت، متداول ترین تکنیک برای ارزیابی عدم اطمینان پروژه یا برنامه، تکنیک سه نقطه است.

تکنیک سه نقطه چیست؟
تخمین سه امتیاز یک فرآیند سه مرحله ای است که در آن مدیران پروژه و برنامه در مورد وظایف و خطرات عضو تیم بحث می کنند.

اصولاً، این تکنیکی است که از یک برآورد خوش بینانه و بدبینانه برای تعیین ارزش ارزیابی ایده آل برای یک کار پروژه استفاده می کند.

در حقیقت، اولین تخمین، محتمل ترین تخمین است که نشانگر متوسط ​​کاری است که اعضای تیم می توانند صدها بار انجام دهند. ارزیابی دوم، تخمین بدبینانه است که میزان کار در صورت بروز عوامل منفی می تواند انجام دهد. سومین تخمین تخمین خوش بینانه است که میزان کار ممکن است در صورت بروز فرصت انجام شود.

فرآیند تخمین سه نقطه
روند تخمین سه امتیاز با بحث و گفتگو با اعضای تیم در مورد وظایفشان آغاز می شود. ارزیابی و بحث در مورد خطرات بد که باعث طولانی تر شدن وظایف آنها می شود مهم است. علاوه بر این، بحث در مورد خطرات خوبی که باعث می شود وظایف کمتر و وقت کمتری داشته باشند، مهم است.

سرانجام، تیم سه تخمین می زند: یک تخمین خوش بینانه، یک تخمین بدبینانه و بهترین تخمین حدس. سپس می توان فرمول تخمین سه نقطه را برای آن سه تخمین اعمال کرد تا داده های واقعی مورد استفاده در برنامه پروژه را بدست آورد.

این تخمین ها بر اساس تجربه قبلی یا بهترین حدس ها استوار است.

یادت باشه
سرانجام، بسته های نرم افزاری مدیریت پروژه زیادی مانند Microsoft Project وجود دارد که شما را قادر می سازد از این تکنیک قدرتمند استفاده کنید. علاوه بر این، به شما امکان می دهد گزارش های متنوعی را برای ارتباط با خطرات پروژه ایجاد کنید.

 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  جایگزینی متن: افزایش بهره‌وری و ارتقای روابط‌عمومی


  دیکتاتوری‌ها در جنگ اطلاعاتی پیروز می‌شوند


  افسانه های شکسته اقتصاد جهانی: بررسی عمیق


  کتاب "برنامه‌ریزی ارتباطات بحران" منتشر شد


  جمینی: ابزار هوش مصنوعی همه کاره برای روابط‌عمومی


  دکتر قربانعلی تنگ شیر، گواهینامه تقدیر از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات را دریافت کرد


  موتور رسانه‌ها را روشن کنید: راهنمای روابط‌عمومی برای صنعت خودرو


  سایدر 4V هوش مصنوعی در خدمت روابط‌عمومی


  ماشین عدم پاسخگویی - چرا سیستم‌های بزرگ تصمیمات بدی می‌گیرند؟


  دیپ‌فیک و فیک: بررسی تفاوت‌ها و شباهت‌ها


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد