درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 06:35   

گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد

  گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد


ادامه ادامه مطلب یک

ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند

  ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند


ادامه ادامه مطلب دو

نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر

  نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر


ادامه ادامه مطلب سه

اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است

  اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد
  درآمد تبلیغات جستجو در سال 2023 به 88.8 میلیارد دلار رسید
  عکس خبر؛ عکاس رویترز برای عکس بیمارستان ناصر برنده جایزه ورلد پرس فوتو ۲۰۲۴ شد
  اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است
  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر
  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار
  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه
  رازهای روابط‌عمومی
  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم
  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41221صفحه نخست » مدیریت روابط عمومیپنجشنبه، 12 دی 1398 - 09:07
نحوه انتخاب ابزار برای برنامه ریزی برنامه
فرآیندهای برنامه ریزی برای موفقیت برنامه مهم هستند. در واقع نوع ابزاری که ما برای برنامه ریزی یک برنامه استفاده می کنیم می تواند تفاوت موفقیت و عدم موفقیت را ایجاد کند.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| فرآیندهای برنامه ریزی برای موفقیت برنامه مهم هستند. در واقع نوع ابزاری که ما برای برنامه ریزی یک برنامه استفاده می کنیم می تواند تفاوت موفقیت و عدم موفقیت را ایجاد کند.

ابزارهایی برای برنامه ریزی پروژه
استفاده از اسنادی از نوع دفاتر یا اسناد متنی همراه با جداول و سایر جلوه های بصری و اطلاعاتی ...، برای ایجاد آغاز فاز برنامه ریزی پروژه بسیار مفید هستند. در حقیقت، اگر برنامه های پروژه دارای جزئیات و اطلاعات کامل تر باشند، این روش ها می توانند برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات پروژه به ذینفعانی که به ابزار خاص مدیریت پروژه دسترسی ندارند، با ارزش باشند.

علاوه بر این، برای اطمینان از اینکه مشکلی در دسترسی به اطلاعات پروژه بوجود نیاید، لازم است یک قالب استاندارد تنظیم شود. این امر همچنین تفسیر داده های پروژه را آسان تر می کند.

معمولاً برای ایجاد و حفظ انسجام و سازگاری برنامه، داشتن یک ابزار برنامه ریزی واحد در سطح پروژه، مانند Microsoft Project بسیار مهم است.

ابزارهایی برای برنامه ریزی
ابزارهایی وجود دارند که در سطح پروژه عملکرد خوبی دارند. در عین حال، آنها برای همه نوع برنامه ریزی می توانند ناکافی باشند. در حقیقت، برخی ابزارها که دارای امکانات و اجزای محدود هستند برای برنامه ریزی نامناسب می باشند.

برخی از ابزارهای برنامه ریزی برنامه همچنین دارای ویژگی های مدیریت ریسک، مدیریت نمونه کارها و غیره هستند. در واقع، این بسیار خوب خواهد بود که مدیران برنامه ابزاری داشته باشند که در همه پروژه ها قابل استفاده است و نسبت به نمونه های موجود کامل تر می باشند..

علاوه بر این، ابزارهایی وجود دارند که به شما امکان می دهند در صورت لزوم به جزئیات یک پروژه خاص بپردازید. این ویژگی به شما کمک می کند تا دائماً تمام اطلاعات پروژه را کنترل و بررسی کنید.

یادت باشه
ابزار برنامه ریزی برنامه ای که شما انتخاب می کنید باید به شما توانایی مدیریت سلسله مراتب برنامه ها در سطوح مختلف را بدهد. در واقع، مهم است که همه برنامه های پروژه بطور منظم و هماهنگ هدایت و مدیریت شوند.

 

منبع: francescopecoraro

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  روابط‌عمومی در زندگی یک برند


  استفاده نادرست از ابزارهای ارتباطی در محل کار: یک مشکل جدی


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک


  کالیبراسیون روابط‌عمومی


  استراتژی‌های کلیدی برای بهبود خدمات مشتری کسب‌وکار


  رازهای روابط‌عمومی


  از رهبران بد تعجب نکنید: رهبران خوب یک معجزه هستند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد