درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 09:35   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ارتباطات ترکیبی
  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید
  هفته‌ای برای گفتگو، تبادل نظر و تقویت روابط‌عمومی
  انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط‌عمومی
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41215صفحه نخست » مدیریت روابط عمومییکشنبه، 8 دی 1398 - 13:01
اسکرام به تمرین و آزمایش نیاز دارد
Scrum، چهارچوبی است که یک فرایند تجربی را پیاده سازی می کند. به طور کلی، تجربی گرایی یک اصل است که می گوید برای به دست آوردن دانش باید به تمرین و آزمایش روی آورد نه به تئوری. در حقیقت، به لطف این روند، پیشرفت بر اساس مشاهدات واقعیت است نه بر اساس برنامه های تخیلی.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| Scrum، چهارچوبی است که یک فرایند تجربی را پیاده سازی می کند. به طور کلی، تجربی گرایی یک اصل است که می گوید برای به دست آوردن دانش باید به تمرین و آزمایش روی آورد نه به تئوری. در حقیقت، به لطف این روند، پیشرفت بر اساس مشاهدات واقعیت است نه بر اساس برنامه های تخیلی.

سه ستون وجود دارد که اجرای هر اسکرام را پشتیبانی می کند:

شفافیت
بازرسی
انطباق

شفافیت
شفافیت ایجاب می کند که جنبه های مهم فرآیند برای افرادی که مسئول نتیجه هستند قابل مشاهده باشد. برای دستیابی به این هدف مهم است که این جنبه ها توسط یک استاندارد مشترک تعریف شود. این به ناظران کمک می کند تا جنبه های مهم را به وضوح درک کنند.

اصولاً همه افراد درگیر این روند هنگام معامله با دیگران شفاف هستند. ایجاد اعتماد به نفس در بین افراد تیم بسیار مهم است. بدین ترتیب، آنها شجاعت خواهند داشت که همدیگر را از خبرهای خوب و بد مطلع کنند. در نتیجه، هر یک از اعضای تیم برای دستیابی به هدف از پیش تعریف شده، همکاری می کنند.

بازرسی
تیم Scrum در حین بازرسی قادر به تشخیص واریانسهای نامطلوب است.

علاوه بر این، تیم می تواند محصول، فرایندها، افراد، اقدامات و پیشرفت های مداوم را بازرسی کند. معمولاً، در پایان هر اسپرینت، تیم Scrum محصول را به ذینفعان نشان می دهد تا بازخورد ارزشمند کسب کند. در صورتی که ذینفعان بخواهند الزامات را هنگام بازرسی تغییر دهند، تیم اسکرام با آنها همکاری می کند تا نیازها و تحلیل درخواستهای جدید را روشن کند

انطباق
اگر تیم Scrum تشخیص دهد که یک یا چند جنبه از یک فرایند فراتر از حد مجاز است فرایند باید تنظیم شود. در واقع، این مهم است که به این روش عمل کنید تا از عدم پذیرش نهایی محصول نهایی جلوگیری شود. در این حالت، ضروری است که در اسرع وقت تنظیماتی انجام شود تا انحراف بیشتر به حداقل برسد.

سازگاری در مورد بهبود مستمر، در واقع امکان انطباق با توجه به نتایج بازرسی است که برای موفقیت اجرای Scrum مهم است.

یادت باشه
اسکرام در تئوری کنترل فرآیند تجربی پایه گذاری شده است. فرایند تجربی به کاهش زمان بازار و بهبود توانایی تغییر جهت یا برآوردن نیازهای مشتری کمک می کند.
 

منبع: francescopecoraro

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  ارتباطات ترکیبی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد