درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 30 خرداد 1403 - 18:19   

چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک

  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


ادامه ادامه مطلب یک

هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد

  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


ادامه ادامه مطلب دو

چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند

  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چگونه هوش مصنوعی می‌تواند به مدیران میانی در آینده کمک کند تا کمتر بدبخت باشند
  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه
  مهارت‌های حیاتی مدیران میانی برای زنده ماندن در دوران "بی رئیس بزرگ"
  اهداف را تعیین کنید و از سوء استفاده اجتناب کنید
  اتلاف وقت - بحران بهره‌وری واقعی
  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است
  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند
  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد
  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک
  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41183صفحه نخست » خبر یکچهارشنبه، 4 دی 1398 - 13:22
نخستین نشست هم‌اندیشی با فعالان روابط عمومی و مدیران کل دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری
استاندار چهارمحال بختیاری با اشاره به اهمیت جایگاه روابط‌عمومی در دستگاههای اجرایی گفت: ۲ در هزار اعتبار جاری دستگاه‌های اجرایی به روابط عمومی‌ها اختصاص دارد که باید در جای خود هزینه شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| استاندار چهارمحال بختیاری با اشاره به اهمیت جایگاه روابط‌عمومی در دستگاههای اجرایی گفت: ۲ در هزار اعتبار جاری دستگاه‌های اجرایی به روابط عمومی‌ها اختصاص دارد که باید در جای خود هزینه شود.

به گزارش شارا، اقبال عباسی در نخستین نشست هم‌اندیشی با فعالان روابط عمومی و مدیران کل دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری در سال‌جاری تاکید کرد: هزینه‌کرد اعتبارات پژوهش، آموزش و مطالعه در دستگاه‌های اجرایی استان در محل خود ضرورت دارد.

وی افزود: فعالان روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری باید خود را به مدیران ثابت کنند.

عباسی تصریح کرد:‌ مدیران دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری نیز فعالان روابط عمومی را به عنوان بازوان توانمند خود در امور اجرایی بدانند.

وی یادآور شد:‌ وظیفه روابط عمومی در دستگاه‌های اجرایی خبررسانی، تبلیغات و اطلاع‌رسانی نیست بلکه روابط عمومی وظیفه‌ای فراتر از این امر بر عهده دارد.

استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار داشت:‌ برگزاری نشست‌های هم‌اندیشی با فعالان روابط عمومی و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان به صورت فصلی ادامه یابد و در جلسات بعدی نتایج پیگیری مسایل طرح شده در این نشست‌ها پیگیری و اعلام شود.

وی گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری اعتماد به فعالان روابط عمومی را درک کنند.

عباسی تاکید کرد: ‌فعالان روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی نیز باید افرادی شجاع باشند و بدون ترس از موقعیت پستی خود براساس دانش، ‌سواد رسانه‌ای و اطلاعات کامل و علمی برای رفع مشکلات وارد عمل شوند.

وی افزود: روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری در قالب یک تشکل، ساماندهی و فعال شوند.

استاندار چهارمحال و بختیاری تصریح کرد:‌ مدیران دستگاه‌های اجرایی استان ارتقای جایگاه روابط عمومی‌ها در دستورکار قرار دهند.

وی یادآور شد:‌ تصمیم‌گیری فعالان روابط عمومی در کنار مدیران دستگاه‌های اجرایی باعث تبیین بهتر مسایل درون و برون سازمانی برای مردم خواهد شد.

عباسی اظهار داشت:‌ انتظار می‌رود مدیران دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری قوانین مرتبط با روابط عمومی‌ها و همچنین تجهیز این واحد به امکانات مورد نیاز سخت‌افزاری و نرم‌افزاری را در اولویت قرار دهند.

مدیرکل روابط عمومی استانداری چهارمحال و بختیاری نیز گفت:‌ هم‌اینک روابط عمومی دستگاه‌های این استان فعالیت مطلوبی دارند.

احسان فروزنده شهرکی تاکید کرد: روابط عمومی استانداری چهارمحال و بختیاری به همراه اعضای شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان برای ارتقای کمی و کیفی این حوزه در دستگاه‌های اجرایی تلاش می‌کنند.

وی افزود: ‌ارایه آموزش‌های علمی و عملی برای فعالان حوزه روابط عومی در دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری در دستور کار روابط عمومی استانداری قرار دارد.

گفتنی است ، در این نشست تعدادی از مدیران دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری و برخی مدیران روابط عمومی استان مطالبی را در خصوص این حوزه ازایه کردند.

هم‌اینک روابط عمومی در ایران به عنوان پایه اصلی یک سازمان و یکی از پایه‌های اصلی در توسعه و پیشبرد اهداف سازمانی فعالیت می‌کند.

در حاشیه این آیین از نخستین کتاب در خصوص "تحلیل داده‌ها و پیاده‌سازی BI" با محوریت "‍پیاده‌سازی هوش کسب و کار با راهکارهای نرم‌افزاری در صنعت برق" رونمایی شد.

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟


  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


  اتلاف وقت - بحران بهره‌وری واقعی


  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی


  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی


  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است


  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


  اهداف را تعیین کنید و از سوء استفاده اجتناب کنید


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد