درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 16:32   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41181صفحه نخست » خبر یکچهارشنبه، 4 دی 1398 - 12:48
مدیرعامل بیمه آسیا در نشست شورای هماهنگی مدیران روابط عمومی های صنعت بیمه: وظیفه اصلی روابط عمومی ها فرهنگ سازی است
نشست شورای هماهنگی مدیران روابط عمومی های صنعت بیمه، با حضور نایب رییس هیأت مدیره و مدیرعامل بیمه ‌آسیا و مدیران روابط عمومی های صنعت بیمه و مدیرکل اخبار داخلی خبرگزاری صدا و سیما جمهوری اسلامی ایران در دفتر مدیرعامل برگزار شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| نشست شورای هماهنگی مدیران روابط عمومی های صنعت بیمه، با حضور نایب رییس هیأت مدیره و مدیرعامل بیمه ‌آسیا و مدیران روابط عمومی های صنعت بیمه و مدیرکل اخبار داخلی خبرگزاری صدا و سیما جمهوری اسلامی ایران در دفتر مدیرعامل برگزار شد.

به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی بیمه آسیا، مسعود بادین، نایب رییس هیأت مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا در این نشست، بازوی فرهنگ ساز مدیریت ارشد شرکت را روابط عمومی عنوان کرد و افزود: وظیفه اصلی روابط عمومی ها ایجاد روابط اثر بخش و مؤثر بین سازمان و مخاطبش با هدف همدلی، تفاهم و مشارکت سازمانی برای رسیدن به اهداف سازمانی و فرهنگ سازی است.


مدیرعامل بیمه آسیا با اشاره به نقش روابط‌عمومیها که در توسعه نظام ارتباطی جامعه، آگاه سازی افکار عمومی، رضایتمندی و جلب مخاطب، تفاهم و همدلی، نقش روشنگر و اساسی دارند اظهار داشت: روابط عمومی با ایجاد اعتماد و اعتبار در میان مردم، می تواند در راستای سرمایه گذاری و فروش محصولات شرکت ها، نقش خود را به خوبی ایفا کند.


مسعود بادین در استفاده از ظرفیت ویژه مردم و بیمه‌گذاران را به عنوان نکته مهم و کلیدی در فرهنگ سازی بیمه عنوان کرد و بیان داشت: بایستی به این موضوع توجه ویژه کرد؛ به طوری که اگر بیمه گذاران خدمات و تسهیلات مناسب در زمان صدور بیمه نامه و وقوع خسارت دریافت کنند، خود بهترین مبلغ و سفیر ترویج فرهنگ بیمه در جامعه محسوب می شوند.


نایب رییس هیأت مدیره بیمه آسیا ضمن اشاره به عملکرد مناسب روابط عمومی بیمه آسیا در راستای فرهنگ سازی، ایجاد اعتماد و اعتبار، اطلاع رسانی مناسب، این مهم را نتیجه همدلی و همراهی خانواده بزرگ بیمه آسیا دانست.


مدیر عامل بیمه آسیا، در پایان ضمن اعلام اهم فعالیت های سال گذشته بیمه آسیا از افزایش چشمگیر سطح توانگری مالی با شاخص 145 درصد، بهبود نسبت خسارت از 55 درصد به 51 درصد در هشت ماهه نخست سال جاری، افزایش 76 درصدی سپرده گذاری بلندمدت بانکی در یازده ماهه منتهی به آبان 1398 نسبت به مدت مشابه در سال گذشته، افزایش 31 درصدی میزان حق بیمه تولیدی در یکسال گذشته، برآورد بازده 414 درصدی سهام بیمه آسیا در 9 ماهه سال جاری، رشد 200 درصدی قیمت سهام در 6 ماهه نخست سال 98، کاهش 2 درصدی نسبت خسارت در مقایسه با سال گذشته، تحقق 101 درصدی موارد پیش بینی شده در 9 ماهه سال جاری، ریسک سنجی مناسب و اصلاح پرتفوی و ... خبر داد.


در ادامه مصطفی قمری وفا ، مدیر کل اخبار داخلی خبرگزاری صدا و سیما ضمن تاکید بر تعامل روابط عمومی های صنعت بیمه با رسانه ملی، پاسخگوی پرسش های مدیران روابط عمومی شرکت های بیمه بود.

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  رازهای روابط‌عمومی


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد