درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 18:35   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41108صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 27 آذر 1398 - 13:48
روابط عمومی ها اعتماد سازی آگاهانه را در پیش بگیرند
رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه بر پیش گرفتن راهبرد اعتماد سازی آگاهانه و عالمانه از سوی رسانه ها و روابط‌عمومیها تاکید کرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه بر پیش گرفتن راهبرد اعتماد سازی آگاهانه و عالمانه از سوی رسانه ها و روابط‌عمومیها تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکزکرمانشاه، محمد ابراهیم الهی تبار در نشست هم اندیشی روابط عمومی ها و رسانه های استان که موضوع انتخابات برگزار شد، اظهار داشت: نقش رسانه ها و روابط عمومی ها در پر شور شدن انتخابات در ادوار گذشته همواره برجسته بوده است.


وی با ارائه گزارشی از فرآیند یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان گفت: افزایش ۴۰ درصدی شمار داوطلبان انتخابات، نوید خوبی از علاقه مندی مردم در تعیین سرنوشت خود بوده است.


الهی تبار افزود: در این دوره، همچنین افزایش ۱۱درصدی شمار داوطلبان زن و جوان گرایی در میان داوطلبان را شاهد هستیم.


رئیس ستاد انتخابات استان تاکید کرد: در تمامی مراحل انتخابات اجرای مُرّ قانون مدنظر مجریان بوده آنچنان که در بررسی صلاحیت ها توجه مجریان به قانون به عنوان فصل الخطاب در رعایت حقوق شهروندی و حق الناس است.


معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمانشاه، رقم خوردن فضای مثبت برای مشارکت مردم را از جمله نقش های روابط عمومی ها و رسانه ها در انتخابات دانست و گفت: اگر در انتخابات ادوار گذشته حضور پرشوری را داشته ایم یکی از عوامل آن، رسانه ها بوده اند.


الهی تبار در ادامه با اشاره به حوادث و اتفاقات پس از خروج آمریکا از برجام خاطر نشان کرد: پس از این حوادث، تا بحال انتخاباتی را نداشته ایم که به مثابه پشتوانه قوی برای نظام عمل کند از این رو می طلبد که برای مشارکت افزایی همگی تلاش کنیم.


وی همچنین با اشاره به تشکیل جلسات متعدد شورای اطلاع رسانی استان پس از ابلاغ آئین نامه جدید گفت: در راهبرد جدید شورای اطلاع رسانی سعی شده که ارتباط تنگاتنگی بین دستگاه های اجرایی و رسانه ها ایجاد شود.


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد