درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 8 اردیبهشت 1403 - 16:58   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان
  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر
  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت
  مزایای استفاده از دیوار رسانه‌ای در یک رویداد روابط‌عمومی
  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید
  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی
  تبلیغات فریبنده: تقویت روابط‌عمومی دیجیتال و امنیت تبلیغات حیاتی است
  پایان وب؟ چه خبر است؟
  عصر جمینی
  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 40998صفحه نخست » تبلیغات و بازاریابیجمعه، 15 آذر 1398 - 12:29
گزارش تبلیغات جهانی، روابط عمومی و بازار خدمات مرتبط با سال ۲۰۲۲
اروپای غربی بزرگترین منطقه در بازار تبلیغات جهانی، روابط عمومی و خدمات مرتبط با آن بود و در سال ۲۰۱۸، ۳۲ درصد از بازار را به خود اختصاص دادند. آمریکای شمالی دومین منطقه بزرگ بود که ۳۱ درصد از تبلیغات جهانی، روابط عمومی و امور مربوط به آن را شامل می شد. بازار خدمات آفریقا کوچکترین منطقه در تبلیغات جهانی، روابط عمومی و بازار خدمات مرتبط بود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| بازار تبلیغات، روابط عمومی و خدمات مرتبط شامل فروش تبلیغات، روابط عمومی و خدمات مرتبط و کالاهای مرتبط توسط اشخاص (سازمانها و بازرگانان)، برنامه ریزی، توسعه، ایجاد و مدیریت تبلیغات و فعالیت های تبلیغاتی را انجام می دهند.

 

تبلیغات، روابط عمومی و مؤسسات وابسته، خدمات مرتبط فرآیندی را انجام می دهند که سرمایه انسانی منبع اصلی آن است. آنها دانش و مهارت های کارمندان خود را غالباً به صورت تکلیفی در جایی که یک فرد یا تیم مسئول ارایه خدمات به مشتری هستند در دسترس قرار می دهند.


بزرگترین و سریعترین بازار در حال رشد برای تبلیغات، روابط عمومی و خدمات مرتبط کجاست؟ ارتباط بازار با اقتصاد کلی، جمعیتی و سایر بازارهای مشابه چگونه است؟ چه نیروهایی بازار را به سمت جلو شکل می دهد؟


اروپای غربی بزرگترین منطقه در بازار تبلیغات جهانی، روابط عمومی و خدمات مرتبط با آن بود و در سال ۲۰۱۸، ۳۲ درصد از بازار را به خود اختصاص دادند. آمریکای شمالی دومین منطقه بزرگ بود که ۳۱ درصد از تبلیغات جهانی، روابط عمومی و امور مربوط به آن را شامل می شد. بازار خدمات آفریقا کوچکترین منطقه در تبلیغات جهانی، روابط عمومی و بازار خدمات مرتبط بود.


شرکت های موجود در بازار تبلیغات، روابط عمومی و خدمات مرتبط با آن از رویدادها و مناسبت هایی برای افزایش دسترسی مصرف کننده و آگاهی از برند استفاده می کنند. این شامل رویدادهایی مانند انتخابات ریاست جمهوری، جشنواره ها، رویدادهای ورزشی مانند المپیک و فیفا یا حتی انتشار فیلم های با بودجه بالاست. استفاده از تبلیغات، تخفیف و فروش، در چنین رویدادهای مرتبطی در سال ۲۰۱۷ بیش از ۶ میلیارد دلار به بازار جهانی تبلیغات اضافه کرد و حدود ۱.۱ درصد به نرخ رشد سال برای هزینه تبلیغات جهانی اضافه نمود.

 

جزییات به زودی منتشر می شود.


منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)
 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت


  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی


  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد