درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 8 اردیبهشت 1403 - 01:16   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدل قدرتمند هوش مصنوعی جدید، گفتار را به متن، حتی اصطلاحات تخصصی شرکت شما، به دقت تبدیل می‌کند
  چگونه مخاطبان خود را تعریف کنید: راهنمای گام به گام
  روزنامه‌نگاران نگاه انتقادی خود را به سمت کارفرمایان خود معطوف می‌کنند
  آستری‌بات اس وان: ربات انسان‌نمای سریع و دقیق
  سرپرست مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  سهام متا به دلیل نگرانی‌های مربوط به هزینه‌های هوش مصنوعی و کاهش رشد سقوط کرد
  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری
  عملکرد آژانس‌های روابط‌عمومی WPP در سه ماهه اول ۲۰۲۴ چگونه بود؟
  آینده روابط‌عمومی مستقل
  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 40960صفحه نخست » شنبه، 9 آذر 1398 - 21:13
نقش مسئولیت اجتماعی شرکتی در رشد اقتصاد ملی
نشست "نقش مسئولیت اجتماعی شرکتی در رشد اقتصاد ملی" روز دوشنبه 20 آبان 98 در محل فرمانداری تهران برگزار گردید.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| نشست "نقش مسئولیت اجتماعی شرکتی در رشد اقتصاد ملی" روز دوشنبه 20 آبان 98 در محل فرمانداری تهران برگزار گردید.


در این نشست صاحب نظران، مدیران شرکت‌های بخش خصوصی و دولتی به اشتراک گذاشتن تجربه‌های موفق در این زمینه پرداختند.

بانک ملی ایران دومین سالی است که در همایش "مسئولیت اجتماعی شرکتی" شرکت می‌کند


همچنین صابری معاون مدیر روابط عمومی بانک ملی ایران به بیان کارهای صورت گرفته این بانک در زمینه مسئولیت‌های اجتماعی پرداخت و گفت: بانک ملی ایران دومین سالی است که در این همایش شرکت می‌کند. بانک ملی ایران بعنوان بزرگ‌ترین بانک کشور و تنها بانک ملی کشور می‌باشد که حمایت‌های این بانک از صنایع و پروژه‌های مختلف بر کسی پوشیده نیست.

وی افزود: حمایت بانک‌ها در سیستم اقتصادی کشور نقش شریان خون را دارد، هر صنعتی تحقق پیدا کند باید حمایت بانک‌ها را داشته باشد. مسولیت اجتماعی از گذشته تا کنون اندیشه سهام‌داران و بنیان‌گذران بوده که دنبال می‌شود. بانک ملی با 49 هزار پرسنل، 3400 تا شعبه و یک خانواده 200 هزار نفری اعم از کارمندان و بازنشستگان حجم عظیمی از نیروی انسانی را شامل می‌شود.


صابری ادامه داد: باتوجه با اینکه شعار سومین جایزه مسولیت اجتماعی نقش مسولیت اجتماعی در رشد اقتصاد ملی است، بانک‌ها و بانک ملی بزرگ‌ترین نقش را در این زمینه داشتند. در شش ماهه نخست سال جاری، 527 هزار میلیار ریال تسهیلات به بخش‌های مختلف کشور پرداخت شد، همچنین در بانک کارگشایی که نود و سومین سال تاسیس خود را جشن گرفت، در شش ماهه ابتدای سال جاری 2002 هزار فقره وام قرض الحسنه پرداخت کرد. گفتی است، 90 درصد بار تامین مالی صنایع کشور توسط بانک‌ها صورت می‌گیرد که در زمان اوج تحریم‌ها بیشترین بار تامین مالی کشور برعهده بانک ملی ایران بوده است.


معاون روابط عمومی بانک ملی ایران با بیان اینکه در زمینه زیست محیطی کارهای متعددی صورت گرفته، اظهار داشت: بیمارستان بانک ملی، تنها مرکزی است که داخل بانک قرار دارد و بواسطه زباله‌های خطرناکی که تولید می‌شود، واحد تفکیک و ایمن‌سازی زباله‌های خطرناک دارد. ساختمان فردوسی در خیابان فردوسی قرار دارد که ساختمانی مدرن و خاصی است لذا در این ساختمان طرح استفاده مجدد از آب مصرفی انجام شد، به این صورت که آب تصفیه مجدد داده می‌شود و دوباره به سیستم باز می‌گردد که کاهش مصرف آب را در پی دارد.


وی بیان کرد: بانک ملی با دارا بودن 40 هزار کارمند اشتغال جامعه را با توجه به حمایتی که از صنایع مختلف و اقتصاد کشور دارد هدف گذاری کرده که آخرین آن کارخانه هپکو بود که بانک ملی حمایت کرد و بحران اجتماعی را در کشور جمع کرد، همچنین شرکت فولاد که سال گذشته دچار بحران شده بود را بانک ملی از آن حمایت کرد، بانک‌ها متهم به بحث بنگاه‌داری می‌شوند اما وقتی شرکت خاصی را و بعنوان رد دیون به بانک ملی دادند اجبارا در این حوزه قرار گرفت، لذا بانک ملی بانکدار است.


صابری با بیان اینکه در امور خیریه کارهای بسیار صورت پذیرفت، افزود: تاکنون صد مدرسه توسط بانک ملی ساخته شد، آزاد سازی تعداد بسیاری از زندانیان انجام داد، بانک کارگشایی برای کسانی که نمی‌خواهند زیر دین کسی بروند، با دادن طلا خودشان و ارزیابی لحظه‌ای همان لحظه وام دریافت می‌کنند با اینکه مبلغ وام دریافتی خیلی اندک است.


معاون روابط عمومی بانک ملی ایران تقویت فرهنگ عمومی را یکی از دغدغه‌های اصلی این بانک دانست و اظهار داشت: بانک ملی ساختمان‌های میراثی متعددی دارد، سال 96 ساختمان صندوق پس انداز را که سال 1312 ساخته شده بود را به موزه تاریخ بانکداری ایران تبدیل و تاسیس کرد که حجم بسیاری از آثار فرهنگی آنجا نگه‌داری می‌شود که بابت آنها هزینه‌های زیادی پرداخت شد.


وی در رابطه نقش مسولیت‌های اجتماعی در حوزه کودکان و نوجوان گفت: از سال 92 کانون جوانه‌های بانک ملی ایجاد شد که بانکداری کودک و نوجوان است و هدف آن تقویت سواد مالی و اقتصادی کودکان و نوجوان است که از ابتدای خردسالی تا 18 سالگی کار انجام میدهد. همچنین کتاب‌های متعدد اقتصادی در زمینه کودک و نوجوان عرضه شد.


وی ادامه داد: در حوزه مسائل اجتماعی کمپین‌های اینستاگرامی بسیاری نظیر کاهش تصادفات جاده‌ای تحت عنوان کمپین "نبض امنیت" و کاهش مصرف کاغذ و آب برپا کرد
 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  هرگز کسی را آزار نده


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد