درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 18:33   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 40918صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 5 آذر 1398 - 10:04
رئیس کمیته آموزش هیئت فوتبال کرمان اعلام کرد؛ روابط عمومی ابزاری قوی در عصر بمباران اطلاعاتی
رئیس کمیته آموزش هیئت فوتبال استان کرمان یکی از مهمترین ارکان سازمان‌ها را بخش روابط عمومی دانست و گفت: باید به اهمیت آن در عصری که به شدت در معرض بمباران اطلاعاتی هستیم، توجه ویژه کنیم.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| رئیس کمیته آموزش هیئت فوتبال استان کرمان یکی از مهمترین ارکان سازمان‌ها را بخش روابط عمومی دانست و گفت: باید به اهمیت آن در عصری که به شدت در معرض بمباران اطلاعاتی هستیم، توجه ویژه کنیم.
 
 به گزارش شارا به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، علیرضا دادگر، رئیس کمیته آموزش هیئت فوتبال استان کرمان در نشست روابط عمومی هیئت‌های فوتبال شهرستان‌های کرمان که در محل هتل کاخ در ابتدای محور هفت باغ علوی برگزار شد، گفت: یکی از مهمترین ارکان سازمان‌ها بخش روابط عمومی و امور رسانه است که باید به اهمیت آن در عصری که به شدت در معرض بمباران اطلاعاتی هستیم، توجه خاص و ویژه کنیم.
 
 او به گله مندی رئیس هیئت فوتبال استان در رابطه با روابط عمومی هیئت‌های شهرستان‌ها اشاره کرد و بیان داشت: مراتب این گله مندی کاملاً بجاست که ما می‌شنویم و حتماً این موارد را با دوستانمان در شهرستان‌ها در میان خواهیم گذاشت.
 
 دادگر یکی از محیط‌هایی که مورد توجه همه مردم است را محیط ورزش دانست و افزود: در میان ورزش‌ها یکی از مهمترین و شاخص‌ترین بخش‌ها و رشته ها، فوتبالست که سرآمد تمام ورزش‌ها شده و تمام رشته‌ها را تحت تأثیر خود قرار داده است.
 
 او تصریح کرد: امیدواریم دوستان روابط عمومی نیز این موضوع را درک کنند و علی رغم مشکلاتی که وجود دارد و ما به آن‌ها واقف هستیم، نسبت به اهمیت دادن به این بخش اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.
 
 دادگر با بیان اینکه در مرکز استان، آمادگی هر گونه همکاری در زمینه آموزش را داریم، بیان داشت: در زمینه برگزاری کلاس‌های آموزشی در این حوزه از سال قبل برنامه ریزی داشته ایم و در حقیقت بحث آموزش در تمامی بخش‌ها را (به ویژه در بخشی که می‌تواند عملکرد یک گروه عظیمی را به شکلی مناسب و قابل توجهی را به جامعه عرضه کند) یکی از واجبات می‌دانیم.
 
 او از برگزاری جلسه با روسای هیئت‌های شهرستانی خبر داد و افزود: در بحث آموزش نیز تلاش کنیم با تمام وجود و به هر شکل ممکن در خدمت دوستان باشیم و کلاس‌هایی برگزار کنیم تا عزیزان با آگاهی، اشراف و تسلط به بحث روابط عمومی و امور رسانه، در حوزه‌ای که به آن‌ها واگذار شده به شکل مفید و موثری مثمرالثمر باشند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  چالش بازاریابی: از رقبا پیشی بگیرید


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  کریستوفر بلر، ترول لیبرال، علیرغم سرکوب فیس‌بوک و هوش مصنوعی، به پیشروی خود ادامه می‌دهد


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  تأثیر شگفت‌انگیز هوش مصنوعی در آینده شغل روابط‌عمومی


  چرا فرهنگ‌سازی منجر به نتایج می‌شود: توصیه‌هایی از کارآفرینان


  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد