درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 10:55   

گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد

  گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد


ادامه ادامه مطلب یک

ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند

  ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند


ادامه ادامه مطلب دو

نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر

  نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر


ادامه ادامه مطلب سه

درس‌های کلیدی از موفقیت کمپین روابط‌عمومی

  درس‌های کلیدی از موفقیت کمپین روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  درس‌های کلیدی از موفقیت کمپین روابط‌عمومی
  انواع مختلف شهرت
  گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد
  درآمد تبلیغات جستجو در سال 2023 به 88.8 میلیارد دلار رسید
  عکس خبر؛ عکاس رویترز برای عکس بیمارستان ناصر برنده جایزه ورلد پرس فوتو ۲۰۲۴ شد
  اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است
  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر
  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار
  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه
  رازهای روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 40857صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیجمعه، 15 آذر 1398 - 11:29
دانشکده علوم ارتباطات دانشگاه تنسی
واحدهای روزنامه‌نگاری عملی آن‌ها شامل خبرنویسی، ویراستاری، گزارش نویسی، مدیریت رسانه‌ها، تاریخ ارتباطات جمعی، روش‌های تحقیق در ارتباطات جمعی، آشنایی با قوانین و اخلاقیات در وسایل ارتباط جمعی و کسب تجربه و مهارت لازم در این حوزه می‌باشد.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| دانشجویان این دانشکده در دو رشته روزنامه‌نگاری و روابط عمومی به تحصیل مشغولند. دانشجویان رشته روزنامه‌نگاری طی دو سال واحدهای روزنامه‌نگاری، ارتباطات، علوم اجتماعی و علوم انسانی را می‌گذرانند. واحدهای روزنامه‌نگاری عملی آن‌ها شامل خبرنویسی، ویراستاری، گزارش نویسی، مدیریت رسانه‌ها، تاریخ ارتباطات جمعی، روش‌های تحقیق در ارتباطات جمعی، آشنایی با قوانین و اخلاقیات در وسایل ارتباط جمعی و کسب تجربه و مهارت لازم در این حوزه می‌باشد.


در همین راستا نیز رشته‌ای با نام «ارتباطات علمی» در سال 1991 در این دانشگاه راه‌اندازی شد که شامل نگارش در زمینه‌های علوم، فناوری، پزشکی، محیط زیست، بهداشت و ادبیات است. چهار دانشجوی این دانشکده به خاطر خبررسانی در زمینه منابع آلوده کننده و نیز اطلاع‌رسانی عمومی در مورد کشاورزی در ایالت تنسی برنده جایزه از انجمن ارتباطات فنی آمریکا شدند.


دانشجویان این دانشکده علاوه بر تحصیل در روزنامه‌ها و مجلات مختلفی همچون مجله هنر و ادبیات با نام «فونیکس» فعالیت دارند. همچنین برای سپری نمودن واحد ویراستاری خبری، دانشجویان باید 300 ساعت تجربه و کار عملی در سازمان‌های رسانه‌ای محلی را داشته باشند. روزنامه‌هایی همچون «دالاس مورنینگ نیوز»، «لانشویل و ایندیانا پلیس نیوز»، مجلاتی مانند «هارت وسول» و «زندگی جنوبی‌ها» از جمله مکان‌هایی است که دانشجویان در آن‌ها فعالیت دارند.


دانشجویان رشته روابط عمومی نیز در این دانشکده واحدهای درسی خود را به مدت دو سال در زمینه‌های روابط عمومی، روزنامه‌نگاری، ارتباطات، علوم انسانی و اجتماعی و اقتصاد می‌گذرانند. همچنین واحدهای اختصاصی و عملی آن‌ها شامل اصول روابط عمومی، ارتباطات در روابط عمومی، مبارزات در روابط عمومی، روش‌های تحقیق در ارتباطات جمعی، قانون و اخلاقیات در ارتباطات جمعی، ویراستاری و گرافیک مطبوعاتی است.

 

در این راستا دانشجویان برای آشنایی بیشتر با متخصصان این رشته در خارج ار دانشکده و ایالت تنسی ارتباط دارند. پروژه یکی از دانشجویان این رشته برنده جایزه از انجمن روابط عمومی آمریکا در ایالت تنسی شد.

 

دانشجویان مراحل عملی واحدهای درسی خود را در سازمان و مرکز بهداشت محلی، شرکت جنرال الکتریک و بوئینگ و نیز آژانس‌های محلی در ایالت تنسی در حوزه روابط عمومی و تبلیغات می‌گذرانند و ضمن کسب تجربه از نزدیک با مهارت‌های مختلف در این عرصه آشنا می‌شوند.

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)
 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک


  کالیبراسیون روابط‌عمومی


  رازهای روابط‌عمومی


  استراتژی‌های کلیدی برای بهبود خدمات مشتری کسب‌وکار


  از رهبران بد تعجب نکنید: رهبران خوب یک معجزه هستند


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد