درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 01:34   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 40630صفحه نخست » ادامه مطلب چهاردوشنبه، 6 آبان 1398 - 09:02
ضرر و زیان بیزنس های کوچک به دلیل تغییر موتور جستجوی گوگل
زمانی نه چندان دور، جستجو در گوگل بسیار ساده بود. کاربران سوال یا کلمه کلیدی را تایپ می کردند و لینک های مختلف مرتبط با موضوع روی صفحه مانیتور ظاهر می شد. به مرور، سیستم الگوریتم و ارتباط بین عبارت جستجو شده و لینک های پیشنهادی بهتر شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| زمانی نه چندان دور، جستجو در گوگل بسیار ساده بود. کاربران سوال یا کلمه کلیدی را تایپ می کردند و لینک های مختلف مرتبط با موضوع روی صفحه مانیتور ظاهر می شد. به مرور، سیستم الگوریتم و ارتباط بین عبارت جستجو شده و لینک های پیشنهادی بهتر شد.

 

به گزارش شارا به نقل از iranjavan، به این ترتیب تعداد کاربران موتور جستجوی گوگل افزایش یافت و صاحبان وب سایت هم به ترافیک مطلوب دست یافتند. در این میان گوگل هم از محل آگهی های تبلیغاتی درآمد کسب کرد. اما امروزه موتور جستجوی گوگل پیچیده تر شده است. در کنار چند لینک تبلیغاتی در بالای صفحه و 10 وب سایت مربوطه پس از آن، Google Images، Google maps، YouTube، Google News، Google Travel، وضع هوا، اخبار ورزشی، رسانه های اجتماعی و بخش پرسش و پاسخ نیز روز صفحه ظاهر می شود. این تغییر و تحول دو برنده عمده داشت.

 

جستجوگران وب سایت و Alphabet (شرکت مالک گوگل). جستجوگران هم اکنون با موبایل هایشان سریع تر به نتیجه مطلوب می رسند و مجبور نیستند برای به دست آوردن اطلاعات روی وب سایت های مختلف کلیک کنند. در مقابل، صاحبان وب سایت با ضرر و زیان قابل توجه روبرو شده اند. با این حساب یک بیزنس کوچک چگونه باید دیده شود و جلب توجه کند؟ آیا نیل به این هدف بدون خرید آگهی از گوگل ممکن است؟ خیر! 


شرکت مشاوره ای Paul Teitelman (مستقر در تورنتو) راهکار این مشکل را تغییر ساختار یا وب سایت بیزنس ها می باشد. یکی از بهترین بخش ها برای ظاهر شدن نام بیزنس های کوچک، بخش Google Business listings است. شرکت ها می توانند نام، محل و عکس های داخلی و نمای بیزنس، ساعت کار و اطلاعات دیگر را به صورت رایگان لیست کنند. 


اگر صاحب بیزنس شخصی و کوچک هستید، در نظر داشته باشید که گوگل دائما در حال تغییر و تحول است. بنابراین بایستی بتوانید خود را با این تغییرات همگام کنید.
 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد