درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 30 خرداد 1403 - 17:47   

چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک

  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


ادامه ادامه مطلب یک

هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد

  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


ادامه ادامه مطلب دو

چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند

  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چگونه هوش مصنوعی می‌تواند به مدیران میانی در آینده کمک کند تا کمتر بدبخت باشند
  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه
  مهارت‌های حیاتی مدیران میانی برای زنده ماندن در دوران "بی رئیس بزرگ"
  اهداف را تعیین کنید و از سوء استفاده اجتناب کنید
  اتلاف وقت - بحران بهره‌وری واقعی
  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است
  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند
  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد
  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک
  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 40623صفحه نخست » خبر یکیکشنبه، 5 آبان 1398 - 18:37
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان گفت: روابط عمومی ها، خدمات و اولویت دستگاه ها را اطلاع رسانی کنند
وی با اشاره به نقش مهم روابط عمومی های دستگاه اجرایی گفت: وظیفه مهم روابط عمومی دستگاه های اجرایی معرفی خدمات، رویکردها و اولویت های دستگاه های اجرایی می باشد.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان گفت: اولویت در اطلاع رسانی باید نیاز جامعه باشد واز تمام ابزارها و امکانات با مشارکت و همکاری دستگاه اجرایی در جهت رفع این نیازها استفاده نماییم.
 
 به گزارش شارا به نقل از خبرگزاری شبستان، مرادی نافچی در سومین جلسه شورای اطلاع رسانی استان زنجان اظهار کرد: شورای اطلاع رسانی باید خروجی مشخصی داشته باشد و بتواند در عرصه مدیریت افکار عمومی استان در چارچوب سیاست های کلی کشور، راهبردهای دولت و رویکرد های وزارت کشور نقش آفرینی نماید.
 
 معاون سیاسی و امنیتی اجتماعی استانداری زنجان ادامه داد : در مدیریت افکار عمومی باید نیاز جامعه اطلاعاتی و شبهات حادث شده در جامعه را شناسایی نماییم و بتوانیم براساس مختصات که شرایط زمانی و جمهوری اسلامی با تمام اجزای آن می باشد برای استان زنجان برنامه ریزی نماییم.
 
 این مقام مسئول ادامه داد: اولویت در اطلاع رسانی باید نیاز جامعه باشد واز تمام مجموعه ها، ابزارها و امکانات با مشارکت و همکاری دستگاه اجرایی در جهت رفع این نیازها استفاده نماییم.
 
 وی افزود: کمیته های مشخص شده در شورا باید هدایتگر بوده و آمار و اطلاعات مرتبط با حوزه مربوطه به صورت واحد به خصوص در مواقع بحرانی از طریق این کمیته ها به دستگاه‌های اجرایی ارائه گردد تا در سطح جامعه منتشر گردد و از ایجاد شبهات جلوگیری نماید.
 
 این مقام مسئول خاطرنشان کرد: یکی از وظایف مهم شورای اطلاع رسانی جریان سازی و جریان شناسی اطلاعات است که از این طریق آسیب‌ها و فرصت ها شناسایی گردند و با بهره گیری از نظرات رسانه های مختلف از جمله رسانه های مکتوب، صدا و سیما، خبرگزاری‌ها و شبکه های مجازی به تعریف سازوکارهای موثر در نشر اطلاعات دست یابیم.
 
 وی با اشاره به نقش مهم روابط عمومیهای دستگاه اجرایی گفت: وظیفه مهم روابط عمومی دستگاه های اجرایی معرفی خدمات، رویکردها و اولویت های دستگاه های اجرایی می باشد.
 
 در ادامه فاطمه کرباسی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان ودیبر شورای اطلاع رسانی استان زنجان ضمن ارائه گزارش جلسات برگزار شده درخواست فعال شدن کمیته تخصصی شورای ارائه نمود و هرکدام از اعضا نظرات وپیشنهادات خود را ارائه نمودند.

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟


  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی


  اتلاف وقت - بحران بهره‌وری واقعی


  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی


  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است


  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


  اهداف را تعیین کنید و از سوء استفاده اجتناب کنید


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد