درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 12:40   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 40608صفحه نخست » یکشنبه، 5 آبان 1398 - 10:45
نسل جدید رسانه ارتباطی به کمک هوش مصنوعی
استارت آپی با ۱۰ میلیارد دلار سرمایه قصد دارد یک رسانه مبتنی بر هوش مصنوعی ایجاد کند. در این رسانه یک سیستم هوش مصنوعی نسخه مجازی فرد را ایجاد می کند.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| استارت آپی با ۱۰ میلیارد دلار سرمایه قصد دارد یک رسانه مبتنی بر هوش مصنوعی ایجاد کند. در این رسانه یک سیستم هوش مصنوعی نسخه مجازی فرد را ایجاد می کند.
 
 به گزارش شارا به نقل از مهر، «بیز استون» یکی از موسسان شبکه اجتماعی توئیتر از تصمیم خود برای سرمایه گذاری در یک پروژه هوش مصنوعی برای ابداع نوع جدیدی از رسانه را اعلام کرد.
 
 استون همراه موسسان استارت آپ AI Foundation در کنفرانس One Young World در لندن شرکت کرده بود تا کانسپت «رسانه شخصی» را معرفی کند.
 
 این رسانه در حقیقت برقراری ارتباط از طریق نسخه مجازی فرد است که پس از رسانه های جمعی و شبکه های اجتماعی، نوع جدید رسانه است.
 
 استارت آپ AI Foundation در سانفرانسیسکو ایجاد شده و تصمیم دارد با سرمایه ۱۰ میلیارد دلاری سیستم هوش مصنوعی بسازد که مانند کاربر فکر و رفتار می کند.
 
 کاربران این فناوری یک نسخه هوش مصنوعی از خود را در اختیار خواهند داشت که قادر به کنترل آن خواهند بود.
 
 آنها در این کنفرانس نسخه هوش مصنوعی لورا یولا یک زن ۲۸ ساله کامبوجی که از دست آدم ربایان فرار کرده، گیوم هیوک کیم، یک پناهجوی ۲۷ ساله کره شمالی و سر ریچارد برانسون (میلیاردر انگلیسی) را نمایش دادند که روی آیپد با یکدیگر ارتباط برقرار کردند.
 
 استون در این باره گفت: من در AI Foundation سرمایه گذاری کردم زیرا چشم اندازی از آینده را به من نشان می دهد. این نسل بعدی رسانه و البته واقعی است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد