درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 00:26   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 40565صفحه نخست » چهارشنبه، 1 آبان 1398 - 02:16
در قطر، روشی را برای مقابله با جعل پیشنهاد کردند
دانشمندان در قطر برنامه ای را برای ارزیابی عینیت رسانه ایجاد کردند که با کمک آن تعدادی از مطالب روزنامه‌نگاری از رسانه های پیشرو جهان را بررسی کردند.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| دانشمندان در قطر برنامه ای را برای ارزیابی عینیت رسانه ایجاد کردند که با کمک آن تعدادی از مطالب روزنامه‌نگاری از رسانه های پیشرو جهان را بررسی کردند.
 
 به گزارش اسپوتنیک، پرسلاو ناکوف دکتر علوم و دانشمند ارشد انستیتوی تحقیقات رایانه قطر در دانشگاه حمد بن خلیفه، به RIA Novosti گفت که چگونه خود را از اطلاعات و تبلیغات غلط محافظت کنید.
 
 قطر سیستم جمع کننده TANBIH را ایجاد کرده که به عربی به معنی "هشدار" است که حقایق ارائه شده توسط رسانه ها را تأیید می کند، اعتیاد به رسانه های مختلف را نشان می دهد و اگر تبلیغات در متون یا دنباله ویدیویی آنها یافت شود، هشدار می دهد. برای انجام تبلیغات لازم است از تکنیک های خاصی استفاده شود، در غیر این صورت به روح مخاطب نمی خورد.
 
 به گفته ناکوف، برنامه ایجاد شده توسط انستیتوی قطر برای تجزیه و تحلیل داده های رسانه ها به زبان انگلیسی و عربی وجود دارد، اما آزمایش ها به ده زبان دیگر نیز انجام شده است. علاوه بر این، الگوریتم در زبانها چندان منسجم نیست. وی افزود: ما شبکه های عصبی داریم، اگر داده علامت گذاری شده داشته باشیم، یادگیری این سیستم به زبان دیگری آسان می گردد.
 
 وی توضیح داد: این برنامه آنچه را که مطابق پارامترهای زیادی نوشته شده است، تجزیه و تحلیل می کند: از نظر دیدگاه، از چه کلماتی و با چه مفهومی استفاده می شود، آیا احساسات زیادی وجود دارد، اطلاعات ذهنی در متن وجود دارد، آیا عناصر ارعاب، تضادهای منطقی یا خطاها، تلاش برای تحمیل نظر وجود دارد، آیا رابطه بین عنوان و متن وجود دارد، کدام مباحث مورد بحث قرار می گیرد، چگونه مردم نسبت به انتشارات واکنش نشان می دهند، برای مثال آیا استدلال هایی را که برای دفاع از موضع خود استناد می کند به آنها مراجعه می کند.
 
 وی توضیح داد: ما نه تنها محتوای رسانه ها، بلکه پروفایل های آنها را در شبکه های اجتماعی، کانال های یوتیوب تجزیه و تحلیل می کنیم، نه تنها به آنچه گفته می شود نگاه می کنیم بلکه همانطور که می گویند، بسیاری از پاتوها، احساسات نیز بررسی می گردند. به گفته سازندگان این برنامه، بهترین راه در برابر سوء اطلاعات و تبلیغ، آموزش و پرورش تفکر انتقادی است.
 
 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد