درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 21 اردیبهشت 1403 - 07:17   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر

  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست

  اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مرگ عکاسی استوک؟
  اسرائیل الجزیره را ممنوع می‌کند، آمریکا تیک‌تاک را. ما می‌دانیم چرا
  چت‌بات قدرتمند هوش مصنوعی جدید به طور مرموزی در نیمه شب بازگشته است
  یافته‌های کلیدی گزارش وضعیت رسانه‌ها در سال ۲۰۲۴ برای متخصصان روابط‌عمومی
  اگر می خواهیم بهترین خود در عرصه روابط‌عمومی باشیم باید به استقبال چالش ها و کارهای نو برویم
  اخبار منفی را دنبال کنیم یا نه؟
  چشم‌انداز جستجوی مدرن
  5 مرحله ایجاد انگیزه در یک محیط حرفه‌‌‌ای
  معرفی کتاب: مدیریت مستندسازی در روابط‌عمومی
  ۹ راه برای ایجاد احترام بدون گفتن یک کلمه
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 40476صفحه نخست » خبر یکچهارشنبه، 24 مهر 1398 - 10:39
استاندار آذربایجان شرقی: تقویت روابط عمومی، هزینه نیست بلکه سرمایه‌گذاری است
استاندار آذربایجان شرقی با تأکید بر بهبود ذهنیت مردم نسبت به دستگاه‌های دولتی و تقویت فضای نشاط و امیدواری در جامعه، تحقق این مهم را در گرو اطلاع‌رسانی شایسته و هنرمندانه از خدمات دولت و نظام دانست و گفت: روابط عمومی‌ها نقش اصلی را در این زمینه بر عهده دارند.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| استاندار آذربایجان شرقی با تأکید بر بهبود ذهنیت مردم نسبت به دستگاه‌های دولتی و تقویت فضای نشاط و امیدواری در جامعه، تحقق این مهم را در گرو اطلاع‌رسانی شایسته و هنرمندانه از خدمات دولت و نظام دانست و گفت: روابط عمومی‌ها نقش اصلی را در این زمینه بر عهده دارند.
 
 به گزارش شارا، محمدرضا پورمحمدی در دیدار با اعضای هیأت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان، اظهار داشت: روابط عمومی با هر تعریفی که تاکنون از آن شده است، به‌طور کلی نمود بیرونی و آبروی دستگاه‌ها و سازمان‌هاست.
 
 وی با اشاره به اینکه قاطبه مردم از خدمات بزرگ دولت اطلاع دقیق ندارند، افزود: آن‌چه در زمینه اطلاع‌رسانی از خدمات دولت و نظام مورد انتظار است تاکنون محقق نشده و لازم است در این زمینه بازنگری شود.
 
 پورمحمدی با تأکید بر آسیب‌شناسی عرصه اطلاع‌رسانی دستگاه‌های اجرایی، افزود: روابط عمومی‌ها بهترین ابزار اطلاع‌رسانی عملکرد دستگاه‌ها هستند و اگر آنها نتوانند واقعیت‌ها را بیان کنند رسانه‌ها و افراد دیگری هستند که روایت خود را بازگو کنند.
 
 استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به کاهش اعتماد نهادی در استان، گفت: باید باور داشته باشیم که بخش عمده موفقیت ما مربوط به بهبود ذهنیت مردم نسبت به دستگاه‌های اجرایی است که این مهم بدون روابط عمومی‌های توانمند قابل دست‌یابی نیست.
 
 وی با بیان اینکه روابط عمومی یک حرفه تخصصی است، افزود: فعالان این حوزه باید ویژگی‌های خاصی داشته باشند و وظیفه مدیران است که نیروهای خبره را شناسایی و در این عرصه به کار بگیرند.
 
 پورمحمدی افزود: خود مدیران دستگاه‌ها نیز باید در خصوص جایگاه و اهمیت روابط عمومی توجیه شوند و باور داشته باشند که تقویت روابط عمومی، هزینه نیست بلکه سرمایه‌گذاری است.
 
 استاندار آذربایجان شرقی همچنین بر تعامل سازنده روابط عمومی‌ها با رسانه‌ها و خبرنگاران تأکید کرد و گفت: فضای نقد، لازمه پیشرفت است و روابط عمومی‌ها باید در این زمینه به یک چارچوب اساسی برسند.
 
 وی، فضای مجازی را فرصت بزرگی برای نقش‌آفرینی روابط عمومی‌ها دانست و خواستار فعال شدن روابط عمومی‌ها در این عرصه کم‌هزینه و پربازده شد.
 
 پورمحمدی، افکارسنجی از مخاطبان دستگاه‌ها را نیز از مهم‌ترین وظایف روابط عمومی‌ها برشمرد و گفت: تبدیل فضای ناامیدی به فضای نشاط و امیدواری، کاری نیست که با بخشنامه و بودجه قابل تحقق باشد، بلکه این مهم در گرو همت اهل فن و اطلاع‌رسانی شایسته و هنرمندانه از خدمات دولت و نظام است.
 
 استاندار آذربایجان شرقی، شورای هماهنگی روابط عمومی‌ها را مشاور امین مدیریت استان نامید و گفت: برای تقویت جایگاه روابط عمومی‌ها، در حد امکانات و اختیارات از حمایت‌های مادی و معنوی دریغ نمی‌کنیم.
 
 مدیر روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی نیز در این دیدار گفت: شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان از سال ۸۹ تشکیل شده و تاکنون ۵۵ جلسه هیأت رئیسه آن برگزار شده است.
 
 ذوالفقار همتی افزود: ریاست شورا به عهده استاندار است و هیأت رئیسه آن ۹ عضو دارد که هر دو سال با برگزاری انتخابات، برگزیده می‌شوند.
 
 وی با بیان اینکه هیأت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان، هم از نظر سازو کار انتخابی و هم از لحاظ سابقه و تجربه، عصاره روابط عمومی‌های استان محسوب می‌شود، افزود: دانش‌افزایی مدیران و کارشناسان روابط عمومی و کارآمدی و تحکیم ارتباط سازمان‌ها با مردم از مهم‌ترین وظایف این شوراست.
 
 اعضای هیأت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان نیز در این دیدار دیدگاه‌های خود را در خصوص مسائل مختلف این حوزه بیان کردند که مهم‌ترین مطالب مطرح شده عبارتند از:
 – لزوم برگزاری دوره‌های آموزشی برای مدیران و کارشناسان روابط عمومی
 – نگاه عملیاتی و مشاوره‌ای مدیران اجرایی به روابط عمومی
 – لزوم ایجاد توان ارتباطی مدیران با رسانه‌ها در راستای تنویر افکار عمومی و جلوگیری از سوءاستفاده رسانه‌های بیگانه از رویدادهای مهم و حساس
 – اختصاص اعتبارات لازم برای فعالیت روابط عمومی‌ها
 – لزوم بسترسازی برای بهره‌گیری روابط عمومی‌ها از ظرفیت‌های فضای مجازی
 – تهیه پیوست رسانه‌ای برای طرح‌های مهم و زیربنایی استان
 – آموزش ارتباطات رسانه‌ای و اصول تشریفات به مدیران اجرایی
 – لزوم افکارسنجی از ذی‌نفعان سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی
 – تقویت جایگاه سازمانی روابط عمومی‌ها
 – گزارش مستمر عملکرد و خدمات دستگاه‌های اجرایای در راستای امیدآفرینی
 
 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  معرفی کتاب: فرهنگ جامع واژگان روابط‌عمومی


  ده فیلم سینمایی برای مدیران روابط‌عمومی


  ۹ راه برای ایجاد احترام بدون گفتن یک کلمه


  اگر کسی به ما حرف بدی می‌زند چه‌کار کنیم؟


  معرفی کتاب: مدیریت مستندسازی در روابط‌عمومی


  چشم‌انداز جستجوی مدرن


  اضطراب اطلاعاتی


  اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست


  روابط‌عمومی در عصر ابهام


  ادغام رسانه‌های اجتماعی و روابط‌عمومی‌: چند نکته


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد